کد خبر : 35847

استقلال نقل و انتقالات پر سر و صدا نخواهد داشت!

استقلال نقل و انتقالات پر سر و صدا نخواهد داشت!

کامران منزوی گفت: تیم کاملی داریم و حضور گسترده‌ای در فصل نقل و انتقالات نخواهیم داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره جدایی فرهاد مجیدی، سرمربی آبی‌پوشان از این تیم اظهار داشت: این موضوع شایعه بود و همواره در اطراف تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس این شایعات وجود دارد.

دیروز تمرین استقلال با حضور مجیدی  برگزار شده؛ باشگاه استقلال، همانگونه که بزرگ است  مشکلات زیادی هم دارد. آخرین بحران نیز  از دست دادن استراماچونی بود و این شایعات حالا نیز وجود دارد، اما مجیدی در استقلال به کارش ادامه خواهد داد.

حضور گسترده‌ای در فصل نقل و انتقالات نخواهیم داشت

منزوی ادامه داد:  ما تیم کاملی در اختیار داریم. اول فصل از مسئولان استقلال انتقاد می‌شد که چرا تیم را بد بسته‌ایم، اما به مرور زمان دیدید که بچه‌ها خودشان را به خوبی نشان دادند. البته باید بگویم که حضور گسترده‌ای در فصل نقل و انتقالات نخواهیم داشت. ۲ بازیکن خوب استقلال یعنی  محسن کریمی و داریوش شجاعیان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و ارسلان مطهری را از ذوب‌آهن جذب کردیم.

۲ بازیکن خارجی به استقلال اضافه می‌شود

او درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات ادامه داد:  به دنبال یک بازیکن  که اصالتی آفریقایی و تابعیت یکی از کشور‌های آسیایی را دارد، هستیم. جزئیات این انتقال را نمی‌گویم چرا که او در حال آمدن به تهران است. این بازیکن با نظر مجیدی انتخاب شده و هیچ پیشنهادی درباره این بازیکن به سرمربی تیم نشده است. در خط دفاع هم  میلاد باقری را  را به نفت مسجد سلیمان می‌دهیم.   از مسجد سلیمان خاطرات خوبی داریم و به همین دلیل با درخواست آن‌ها موافقت کرده ایم و به جای او یک مدافع کامرونی را جذب خواهیم کرد. مذاکرات با این بازیکن صورت گرفته و مراحل اخذ روادید این بازیکن در حال انجام است و طی روز‌های آینده به تیم ما اضافه می‌شود.

ذوب‌آهن حق دارد که به رفتن مطهری اعتراض داشته باشد

منزوی درمورد ناراحتی باشگاه ذوب‌آهن از جذب ارسلان مطهری تصریح کرد: بله این موضوع جدی است چرا که وقتی تیمی بازیکن با اخلاق و خوبی مثل مطهری را از دست می‌دهد باید هم نسبت به از دست دادن آن اعتراض داشته باشد. مدارکی که از سوی مطهری به باشگاه استقلال ارائه شده، به تایید سازمان لیگ رسیده و همین موضوع مشخص می‌کند که قرارداد با مطهری قانونی  بوده است.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها