کد خبر : 35836

حمله تند و تیز استقلال به مدیرعامل برنده جذب پاتوسی

حمله تند و تیز استقلال به مدیرعامل برنده جذب پاتوسی

باشگاه استقلال در عصر پر حاشیه روز جمعه خود با اظهارات تندی نسبت به صحبت های آذری واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه استقلال بعد از انتشار اسناد توافق خود با باشگاه کیپ تاون، عصرجنجالی روز جمعه خود را با واکنش به صحبت های سعید آذری بی آنکه نامی از او برده شود، ادامه داد.

مدیرعامل فولاد خوزستان که با شکست دادن استقلالی ها در پرونده انتقال پاتوسی، عملکرد موفقی در نقل و انتقالات داشت، درباره برخی موضوعات از جمله عدم مشکل تحریم برای انتقال پول به خارج از کشور به باشگاه استقلال طعنه زد که این موضوع با واکنش آبی ها رو به رو شد. استقلالی ها در بیانیه خود که با تیتر "درباره یک عوام فریب" روی خروجی این باشگاه رفته است، نوشتند:

اگر ادعای حرفه‌ای‌گری دارید، چطور به خود اجازه می‌دهید تا این حد درباره امور داخلی باشگاه استقلال صحبت کنید؟ آیا غیر از این است که همیشه همین قدر غیرحرفه‌ای و متخلف بوده‌اید اما به لطف اینستاگرام و پوپولیسم حاکم بر فضای هواداری و بی‌اطلاعی مردم نسبت به مدیریت‌ پُر حرف و حدیث در باشگاه‌های بدون تماشاگر و ثروتمند تا توانستید برای خود جایگاه جعلی و دروغین ساختید؟

در شرایطی که عوام‌فریبی‌تان به کمک رسوایی‌های پرتعداد مدیریتی درباره ورود و خروج بازیکنان خارجی (مبتلا به هپاتیت) آمده است، هشدار می‌دهیم که از اظهار نظر درباره امور داخلی باشگاه استقلال خودداری کنید.

مدیری که نمی‌داند واریز مستقیم پول به بانک‌های اروپایی (و نه بانک‌های آسیایی و آفریقایی) تحت شدیدترین تحریم‌هاست، چطور به خود اجازه دخالت در امور رقیبان را می‌دهد؟

اگر هم از این مشکلات باخبر هستند، پس ژست صداقت این کاسبان لایک و فالوئر دروغی بیش نیست. کاسبانی که دم از استقلالی بودن می‌زنند اما به همان اندازه که برای رسیدن به صندلی مدیریت استقلال موج رسانه‌ای راه انداختند، به خاطر فتح صندلی مدیریت در باشگاه رقیب تهرانی هم خودشان را متعصب و هوادار نشان دادند! زمانش رسیده که دست از دلالی عاطفی برای فریب هواداران استقلال بردارید که در صورت تکرار، این بار به طور مستقیم و شفاف درباره عوام‌فریبی شما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها