کد خبر : 35832

ساعات پایانی انتظار پرسپولیس برای بازگشت کالدرون

ساعات پایانی انتظار پرسپولیس برای بازگشت کالدرون

مدیرعامل سرخپوشان شب گذشته در پیامی مدعی شد که پالس مثبتی از سوی گابریل کالدرون دریافت کرده، انتظار می‌رود این مربی امروز پاسخ نهایی خود را در این زمینه اعلام کند.

به گزارش ورزش سه، گابریل کالدرون به موضوع بی پاسخ از سوی پرسپولیس تبدیل شده است و در شرایطی که این مربی آرژانتینی در اولین فصل حضورش در این تیم، موفق شد با سرخ‌ها به قهرمانی نیم فصل دست یابد و حضور در نیمه نهایی جام حذفی را نیز تجربه کند، هنوز هیچ پاسخ روشنی درباره زمان بازگشت او وجود ندارد.

کالدرون پیش از ترک ایران در پایان آخرین بازی تیمش، گلایه‌های تندی را بابت عدم  احترامی که مدنظر و شایسته است را اعلام کرد و در ادامه نیز شروطی برای ادامه همکاری خود ارائه داد. در شروط مرد آرژانتینی پرداخت مطالبات بازیکنان، جذب بازیکن ایرانی برای تقویت تیم، خروج برخی افراد کارشکن وجود داشت که باشگاه تا لحظات پایانی موفق به انجام بخشی از آنها شده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

پرداخت مطالبات بازیکنان؛ پرداخت 5 درصدی و وعده دوباره

باشگاه در تعطیلات نیم فصل گفته می‌شود 5 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده است و اعلام کرده در هفته آتی نیز بخش دیگری از مطالبات را خواهد داد و این تعهد را تا شروع نیم فصل دوم به همان 50 درصد در پرداختی سوم خود خواهد رساند. موضوعی که باعث شد بازیکنان علیرغم تصمیم به اعتصاب و اعتراض به عدم پرداخت مطالبات در اولین تمرین تیم بعد از تعطیلات حاضر شوند. با این حال آنها همچنان امیدوارند تا باشگاه طبق اعلام خود، نسبت به پرداخت دو وعده دیگر تا رساندن به 50 درصد تعهد موفق عمل کند.

افشین غایب بزرگ تمرینات

در حالی که در اولین تمرین پرسپولیس بعد از تعطیلات افشین پیروانی به عنوان سرپرست تیم در کنار مدیرعامل او را مشایعت می‌کرد، در ادامه این پیشکسوت سرخ‌ها طی پیامی ادعا کرد برای تسهیل در حضور سرمربی آرژانتینی حاضر به جدایی خواهد بود، مساله ای که باعث شد تا او در تمرینات چند روز اخیر غایب باشد تا به نظر برسد دومین شرط کالدرون نیز در حال اجرا شدن است.

پرداخت مطالبات سرمربی آرژانتینی

کالدرون در بخش دیگری از درخواست‌های خود با اشاره به اینکه از زمان حضور در پرسپولیس طبق تعهد به خواسته مالی خود نرسیده، اکنون طبق ادعای انصاریفرد بخش دوم از مطالبات اولیه خود را دریافت کرده است. با این حال قسط دوم مطالبات او نیز از چندی پیش به جریان افتاده است و باشگاه به دنبال راهکاری برای تعامل در این زمینه با کالدرون است. باید دید سرمربی آرژانتینی با این موضوع موافقت خواهد کرد؟

ناکامی در نقل و انتقالات

کالدرون که از بی پولی باشگاه آگاه شده بود، در آخرین درخواست خود اعلام کرده بود بهتر است باشگاه بودجه در نظر گرفته شده برای بازیکن خارجی را صرف پرداخت مطالبات بازیکنان حال حاضر و همچنین نقل و انتقال داخلی کند. همانطور که گفته شد باشگاه موفق به پرداخت درصدی از مطالبات بازیکنان خود شده و البته بزرگترین ناکامی آنها در جذب بازیکنان مدنظر کالدرون بوده است. باشگاه با بهانه اینکه در نقل و انتقالات نیم فصل باشگاهی حاضر به جدایی ستاره خود نمی‌شود تا این لحظه نتوانسته به توافق لازم در این رابطه دست یابد و البته از سوی دیگر محمدحسن انصاریفرد ، شب گذشته مدعی شد که هواداران هیچ نگرانی بابت تقویت تیم و حضور در نقل و انتقالات در فاصله چهار روز مانده به پایان این موعد نباشند.

موضوع بعدی هم خروجی‌های این باشگاه است؛ دو بازیکنی که در لیست کالدرون برای ادامه فصل قرار نگرفته‌اند در تمرینات چند روز اخیر غایب بوده‌اند اما درخواست آنها با حضور در باشگاه برای دریافت رضایتنامه و... بی نتیجه مانده است و آنها مدعی هستند در صورتی که موفق به جذب بازیکن نشوند و یا کالدرون برنگردد شاید شرایط به شکلی دیگر برای نفرات مازاد پیش برود.

ساعات دلهره آور برای نیمکت پرسپولیس

طبق ادعای محمدحسن انصاریفرد  به عنوان مدیرعامل باشگاه، آنها تا امروز منتظر پاسخ نهایی گابریل کالدرون خواهند ماند و بعد از آن تصمیم دیگری در خصوص نیمکت این تیم خواهند گرفت. هواداران پرسپولیس در این شرایط دلهره‌آورترین شرایط و ساعات را تحمل خواهند کرد و در انتظار پاسخ روشنی از سوی باشگاه برای آینده نیمکت تیم خود هستند. آنها دوران پسابرانکو را با هر شرایطی که بود در نهایت با قهرمانی نیم فصل و امیدواری دوباره برای دبل قهرمانی پشت سر گذاشته‌اند و در خواسته   کالدرون نیز چیز غیرمنطقی به جز پرداخت مطالبات بازیکنان، حضوری قدرتمند در نقل و انتقالات برای دستیابی به موفقیت بیشتر نمی‌بینند و به نظر می‌رسد بیشتر از اینکه منتظر پاسخ سرمربی آرژانتینی باشند، در انتظار این خواهند بود که باشگاه تعامل و گفتگوی لازم را در این راه با سرمربی برای بازگشت او به نیمکت داشته باشند. انصاریفرد  اما مدعی است که شب گذشته جلسه‌ای با نماینده کالدرون برگزار کرده و خروجی آن را در اختیار سرمربی آرژانتینی گذاشته تا بتواند امروز تصمیم نهایی خود را در این زمینه اعلام کند، دقیقا برعکس موضوعی که مدیران مستعفی استقلال در تلاش برای بازگرداندن استراماچونی تا میلان و دوحه رفته و به دنبال جلسه و دستیابی به مسیر مشترک بودند. باید دید در نهایت راه کالدرون و انصاریفرد  یکی خواهد شد و مربی آرژانتینی تیمی که صدرنشین لیگ در نیم فصل ابتدایی کرده را در نیم فصل دوم نیز هدایت خواهد کرد یا خیر. تنها ساعات کوتاهی به پاسخ این پرسش مانده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها