کد خبر : 35828

روز سرنوشت برای کالدرون و پرسپولیس رسید / اگر گابریل نه بگوید ...

روز سرنوشت برای کالدرون و پرسپولیس رسید / اگر گابریل نه بگوید ...

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس قرار است با تصمیم نهایی خود، تکلیف باشگاه را یکسره کند و جواب نهایی را بدهد.

به گزارش میزان، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شب گذشته آخرین تلاش خود برای بازگرداندن گابریل کالدرون را به کار بست تا شاید بتواند پس از جلسه با وکیل وی، نویدبخش خبر‌های خوش برای هواداران باشد. البته این تلاش‌ها خیلی دیر صورت گرفت، ولی مدیران پرسپولیس امیدوارند اتفاقات خوبی در پی داشته باشد.

امروز (جمعه) قرار است تکلیف همه پرسپولیسی‌ها روشن شود. کالدرون قول داده امروز جواب آخر خود را بدهد. اگر او همچنان روی قطع همکاری با باشگاه تاکید داشته باشد، پرسپولیسی‌ها باید به دنبال یک مربی دیگر بروند.

احتمال اینکه سرمربی بعدی سرخپوشان، یک گزینه داخلی باشد، بسیار زیاد است، اما انتخاب مربی جدید تبعات زیادی برای باشگاه دارد.

اگر این‌طور در نظر بگیریم که باشگاه به طور قطع با کالدرون به بن‌بست رسیده و همکاری خود را به پایان برساند، پرسپولیسی‌ها ضرر هنگفتی می‌کنند. آن‌ها طی ماه‌های اخیر ۳۰۰ هزار دلار به حساب کالدرون پول واریز کرده‌اند تا این مربی را وادار به بازگشت کنند. البته مرد آرژانتینی می‌گوید هیچ پولی به حسابش ننشسته و قادر به دریافت آن نیست، اما مدیران باشگاه، رسید پرداخت پول به حساب این مربی در کشور قطر را برایش ارسال کرده‌اند. کالدرون اگر پول را بگیرد اما نیاید، پرسپولیسی‌ها را دچار شوک مالی هم می‌کند. 

از سوی دیگر، اگر کالدرون برنگردد، تلاش مدیریت باشگاه برای حفظ او بی‌نتیجه می‌‎ماند و این میان، هواداران ممکن است واکنش‌هایی داشته باشند. بالاخره پرسپولیس در دوران حضور کالدرون، صدرنشین جدول رده‌بندی بود و راه پیشرفت را طی می‌کرد، ولی پروژه ادامه همکاری با مشکلات زیادی همراه بود که عبور از آن، مدل مدیریتی باشگاه را زیر سوال می‌برد.

به بیان دیگر، اگر باشگاه به همه خواسته‌های کالدرون تن بدهد و اقدام به ایجاد تغییر در بدنه مدیریتی کند، چه نیازی به حضور هیئت مدیره و مدیرعامل احساس می‌شود؛ در این صورت، کالدرون می‌تواند به تنهایی باشگاه و تیم را مدیریت و رهبری کند! 

مصاحبه‌ای که شب گذشته از قول محمدحسن انصاری‌فرد به دست انتشار رسید، شاید حاوی اخبار امیدوارکننده هم بود، اما باعث تشدید نگرانی‌ها شد، زیرا هواداران پرسپولیس منتظر آن بودند که مدیرعامل باشگاه به صورت قطعی اعلام کند که کالدرون به ایران بازمی‌گردد، اما انصاری‌فرد بار دیگر فقط «ابراز امیدواری» کرد که این اتفاق رخ بدهد. باید دید امروز بالاخره تصمیم سرنوشت‌ساز کالدرون چیست و چطور قرار است تکلیف پرسپولیسی‌ها را روشن کند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها