کد خبر : 35795

جزئیات ناراحتی سرمربی استقلال / فرهاد مجیدی استعفا کرد؟

جزئیات ناراحتی سرمربی استقلال / فرهاد مجیدی استعفا کرد؟

ماجرای خبر منتشر شده درباره استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال چیست؟

به گزارش فوتبالی، از عصر امروز شایعاتی درباره استعفای فرهاد مجیدی در فضای مجازی منتشر شده بود که دقایقی قبل این شایعه در یکی از کانال های تلگرامی طرفدار استقلال که ممبرهای نسبتا زیادی هم دارد، منتشر شد.

بر اساس این شایعه، وعده هایی که مدیران باشگاه برای پرداخت پول بازیکنان فعلی و بودجه برای خرید بازیکنان جدید به او داده بودند عملی نشده است و با نزدیک شدن به پایان زمان نقل و انتقالات مجیدی به این نتیجه رسیده است که در این وضعیت نمیشود کار کرد. پیش از این خلیل‌زاده به استراماچونی اعلام کرده بود حاضر است ۷۵۰ هزار یورو برای خرید بازیکن پول فراهم کند اما حالا آنها از تامین ۴۰۰ هزار یورو هم سر باز میزنند.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که فرهاد اصلا از شرایط استقلال راضی نیست و اتفاقا این نارضایتی را به باشگاه هم اطلاع داده منتهی ماجرای استعفای او صحت ندارد. 

 بیایید دلایل ناراحتی فرهاد مجیدی را با هم مرور کنیم:

در دو روز اول تمرین استقلال زیر نظر او خبری از کاپیتان تیم نبود و تمرین اول هم تحت تاثیر اعتراض بازیکنان نسبت به پرداختی‌های باشگاه صورت گرفت. این اتفاق در شرایطی رخ داد که مجیدی از باشگاه خواسته بود هر چه زودتر مشکلات مالی بازیکنان را برطرف کند تا بازیکنان بدون دغدغه مالی در تمرین حاضر شوند.

شکست باشگاه در برگرداندن پاتوسی دلیل دیگر ناراحتی فرهاد است. طبق اطلاعات سایت فوتبالی، پاتوسی تا ساعت 24 دیشب منتظر پاسخ نهایی باشگاه استقلال بوده که وقتی خبری از استقلالی‌ها نمی‌شود، او به فولاد جواب مثبت می‌دهد.

داستان میلیچ و دستیاران اسپانیایی مورد نظر فرهاد را هم که می‌دانید. فعلا از لیستی که مجیدی به باشگاه داده، فقط مطهری جذب شده است و نفرات دیگر را باشگاه نتوانسته جذب کند. 

این اتفاقات به اندازه کافی می‌تواند باعث ناراحتی شدید یک سرمربی شود به خصوص مربی‌ای که با وعده حمایت از سوی باشگاه روبرو شده و به امید این حمایت جانشینی استراماچونی را پذیرفته است. 

فرهاد طی یکی دو روز آینده جلسه‌ای مهم با اسماعیل خلیل‌زاده خواهد داشت تا درباره شرایط اخیر با او صحبت کند منتهی همانطور که در ابتدای مطلب نوشتیم، شایعه استعفای او واقعیت ندارد و او اگر چه اصلا از وضعیت فعلی راضی نیست اما برنامه‌ای برای جدایی ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها