کد خبر : 35783

تنها پرسپولیسی که دوست ندارد کالدرون برگردد!

تنها پرسپولیسی که دوست ندارد کالدرون برگردد!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس هنوز به پیشنهادات رسیده خود از جمله سایپا پاسخ روشن نداده است تا نشان دهد منتظر تعیین تکلیف وضعیت سرمربی آرژانتینی است.

به گزارش مهر ، بازگشت گابریل کالدرون به تهران برای ادامه فعالیت خود در قامت سرمربی پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار دارد تا برخی بازیکنان این تیم نیز برای پاسخ به پیشنهادات خود منتظر تعیین تکلیف او شوند.

سرمربی آرژانتینی سرخپوشان پایتخت امید عالیشاه و آدام همتی را در لیست مازاد خود قرار داد تا این بازیکنان بتوانند با سایر باشگاه های خواهان خود وارد مذاکره شوند.

از قرار معلوم سایپا تهران قصد جذب امید عالیشاه را دارد اما هافبک پرسپولیس هنوز پاسخ روشنی به این پیشنهاد نداده است. به نظر می رسد عالیشاه که علاقه ای به ترک پرسپولیس ندارد منتظر تعیین وضعیت کالدرون است تا شاید در صورت نیامدن کالدرون در تیم محبوبش پرسپولیس ماندنی شود پس از آن بتواند پاسخ روشنی به درخواست نارنجی پوشان پایتخت بدهد.

پی نوشت: اخباری به گوش می رسد که به جز سایپا فولاد هم درصدد جذب عالیشاه است که ستاره پرسپولیس ، پاسخ این پیشنهادات را همانطور که عنوان شد به مشخص شدن وضعیت کالدرون منوط کرده است .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها