کد خبر : 35724

2 پرسپولیسی بخت اول هدایت تیم ملی

2 پرسپولیسی بخت اول هدایت تیم ملی

علی دایی و یحیی گل محمدی شانس بالایی برای سرمربیگری تیم ملی ایران دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور حیدر بهاروند، محمود اسلامیان، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، عبدالکاظم طالقانی و ابراهیم شکوری (سرپرست دبیرکلی فدراسیون) برگزار شد.

یکی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه تصمیم گیری برای انتخاب سرمربی آتی تیم ملی و جانشین مارک ویلموتس بود که در نهایت اعضا با توجه به شرایط حساس کشور و البته مشکلاتی که در ماه‌های اخیر فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها با مربیان خارجی داشته اند بحث حضور مربی ایرانی روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی را قطعی کردند.

هرچند محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون پس از اتمام جلسه امروز حاضر نشد از گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی نام ببرد و محمود شیعی، دیگر عضو این هیئت رئیسه هم اعلام کرد انتخاب سرمربی تیم ملی به حیدر بهاروند، نایب رئیس این فدراسیون تفویض شده است، اما به نظر می‌رسد ۲ مربی نسبت به سایر نفرات داخلی شانس بیشتری برای عهده گرفتن هدایت تیم ملی دارند.

بیشتر بخوانید: اسلامیان: سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی خواهد بود

علی دایی، سرمربی فصل پیش سایپا که سابقه حضور در تیم‌های پرسپولیس (۲ دوره) راه آهن، صبای قم، نفت تهران را دارد و در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی هم سرمربی تیم ملی بود فرصت دارد پس از ۱۱ سال به این نیمکت بازگردد. البته در کنار جدی بودن بحث بازگشت شهریار به جمع یوز‌ها (لقب تیم ملی ایران) یحیی گل محمدی هم محتمل‌ترین گزینه هدایت تیم ملی محسوب می‌شود.

در کارنامه این مربی ۴۸ ساله هم سابقه فعالیت در تیم‌های صباباتری تهران، تربیت یزد، نساجی مازندران، صبای قم، پرسپولیس، نفت تهران، ذوب آهن، اکسین البرز، تراکتورسازی و شهر خودرو مشهد به عنوان سرمربی دیده می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها