کد خبر : 35720

انصاری فرد عقب نشینی کرد

انصاری فرد عقب نشینی کرد

با غیبت افشین پیروانی در تمرین امروز پرسپولیس، شاید عقب نشینی تیم مدیرعامل پرسپولیس مقابل گابریل کالدرون و درخواست هایش آغاز شده باشد.

به گزارش ورزش سه، افشین پیروانی که حدود سه ماه پیش جای محسن خلیلی را در سمت سرپرستی پرسپولیس گرفت و در جایگاهی نشست که علاقه زیادی به آن دارد، به طرز غیر منتظره ای در وضعیتی قرار گرفت که پیش از این نیز تکرار شده است. او قبلا با دو مربی خارجی دیگر، کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ کار کرده و به دلایل مختلف مجبور به ترک صندلی کنار سرمربی شده است. همچنین افشین پیروانی یک بار هم به عنوان مربی کنار علی دایی در پرسپولیس کار می کرده که با نظر مدیرعامل باشگاه، تیم فنی جای خود را به حمید درخشان داد.

افشین پیروانی در سال های گذشته همواره از چهره هایی بوده که درباره او صحبت هایی پیرامون حضور در موقعیت های بالاتر مثل هیئت مدیره یا مدیریت عامل وجود داشته اما علاقه او به حضور در پست سرپرستی است و کسی دلیل این اصرار را نمی داند. این علاقه حتی در پست اینستاگرامی شب گذشته پیروانی به چشم می آمد؛ جایی که او با توضیح کارهایی که در پرسپولیس انجام داده، با لحنی که بی میلی از آن می بارید، ضمن مشروط کردن خداحافظی خود به بازگشت کالدرون، از سرمربی آرژانتینی خواسته بود دلیل مخالفتش با وی را اعلام کند.

کناره گیری پیروانی کمتر از چند ساعت پس از آن اتفاق افتاد که او در اولین تمرین نیم فصل پرسپولیس در کنار مدیرعامل حضور داشت و تصاویر او و محمد حسن انصاری فرد از رسانه رسمی باشگاه منتشر شد. تصویری که حتما به دست کالدرون رسیده و باعث واکنش او نیز شده است که حتی اجازه نداد دستیارانش 24 ساعت در تهران بمانند.

اما در شب پرخبر باشگاه پرسپولیس و در شرایطی که استعفای شفاهی پیروانی با ترک تهران از سوی دستیاران کالدرون همراه بود، کسی نمی تواند درباره بازگشت این مربی آرژانتینی با قطعیت صحبت کند. کالدرون به دلیل مواضع بعد از بازی نساجی و فاش گویی در جمع رسانه ها مقابل مدیریت پرسپولیس قرار گرفته و با وجود کتمان مدیرعامل (در برنامه فوتبال برتر)، ذره ای از مواضع خود کوتاه نیامده است. با این حال امیدواری های اندکی وجود دارد که او در آخرین لحظه نرمش نشان داده و به تهران بر می گردد.

اینکه سرنوشت افشین پیروانی در پرسپولیس چه خواهد شد، هنوز روشن نیست اما پرسپولیسی ها امیدوارند کالدرون هر طور شده به ایران برگردد و در تهران همه مسائل را با وی حل کنند. این آخرین چیزی است که به صورت عمومی به ذهن مدیران در فوتبال ایران می رسد. اینکه در گفتگو های رودررو با لطایف الحیل و ... حل مسائل را به تعویق بیندازند.

از این به بعد، همه چیز در دستان کالدرون قرار دارد؛ اگر او به تهران بیاید، به این معناست که عقب نشینی انصاری فرد را باور کرده و می خواهد کارش را ادامه دهد. البته شاید هم این ظاهر ماجرا است و در باشگاه پرسپولیس چیزهایی می گذرد که سرنوشت را در ادامه فصل عوض خواهد کرد؛ یک پلن B با یک مربی جدید که اینطور سرسخت و کله شق نباشد. البته همیشه درِ امیدواری باز است: (شاید هم معجزه مهربانی ثانیه آخری گابریل کالدرون.)

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها