کد خبر : 35715

فرهاد مجیدی گول خورد!

فرهاد مجیدی گول خورد!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی گول بازی مدیران استقلال را خورد، چون هواداران هیچ مربی داخلی را برای این تیم نمی‌خواستند.

به گزارش میزان ، علی لطیفی در مورد شرایط این روز‌های استقلال بعد از رفتن استراماچونی و آمدن فرهاد مجیدی اظهار داشت:روزی که استراماچونی به استقلال آمد من جزو حامیان اصلی او بودم، چون معتقد بودم تیم از لحاظ فنی رشد کرده و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و قهرمانی آسیا در سال‌های آینده با حضور او دور از دسترس نبود.

وی ادامه داد:ضعف اصلی در ماجرای رفتن استراماچونی مدیران استقلال بودند که با قرارداد ترکمنچایی که با او بستند طوری عمل کردند که وی از استقلال و فوتبال ایران برود و پس از رفتنش با فریبکاری و دریافت دستمزدش فوتبال ایران را تحقیر کند.

علی لطیفی پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:به نظرم فرهاد مجیدی گول بازی مدیران استقلال را خورد، چون هواداران هیچ مربی داخلی را برای این تیم نمی‌خواستند و باشگاه هم بودجه کافی برای استخدام مربی خارجی نداشت و تنها گزینه‌ای که می‌توانست سکو‌های استقلال را آرام کند مجیدی بود.

علی لطیفی تصریح کرد:من اگر جای فرهاد بودم در این وضعیت این سمت را قبول نمی‌کردم، مجیدی با قبول سرمربیگری استقلال نیمی از محبوبیتش را از دست داد، چون هواداران تا لحظه آخر از مدیریت باشگاه بازگشت استراماچونی را طلب می‌کردند و موافق حضور مربی داخلی روی نیمکت نبودند.

علی لطیفی اظهار داشت:مجیدی تجربه کافی برای سرمربیگری استقلال را ندارد و این انتخاب برای وی مانند شمشیر دو لبه خواهد بود، او یا موفق می‌شود یا مانند منصوریان در استقلال می‌سوزد. البته منصوریان تجربه تیم امید و تیم نفت را داشت، اما مجیدی همین تجربه را هم ندارد.

علی لطیفی در پایان درباره حضور نامجو مطلق به عنوان دستیار کنار مجیدی گفت:نامجو مطلق از مفاخر فوتبال ایران و استقلال است و حضورش می‌تواند در کنار مجیدی کمک حال استقلال باشد، چون او تجربه مربیگری در لیگ یک را هم دارد و می‌تواند مشاور خوبی برای فرهاد باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها