کد خبر : 35710

بهانه های کالدرون تمامی ندارد

بهانه های کالدرون تمامی ندارد

مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند گابریل کالدرون را به کمپ سرخپوشان برگردانند، اما کالدرون هیچ جوابی به تماس‌های باشگاه پرسپولیس نمی‌دهد و نامه‌ها و ایمیل‌های مسئولان این باشگاه را بی‌پاسخ گذشته است.

به گزارش   خبرورزشی ، بلاتکلیفی بزرگی گریبان سرخ‌ها را گرفته و آن‌ها تمرکزی روی عملکرد مدیریتی خود ندارند. هیئت‌مدیره از هفته قبل تا به حال ۷ جلسه برگزار کرده و خروجی تمامی این جلسات چند جمله ساده بود: «باید آرامش و همدلی را حفظ کرد» و این در حالی است که کالدرون فراتر از آرامش و همدلی، نیازمند دریافت فوری مطالبات خود و همکارانش است!

او پولش را می‌خواهد؛ سرمربی سرخپوشان چند شرط دیگر برای ادامه همکاری گذاشته بود؛ اول اینکه در پرداخت حقوقش نظم کاملی شکل بگیرد. در ثانی به او احترام گذاشته شود. موضوع سوم دریافت پاداش‌های نقدی بعد از هر پیروزی بود و البته مهم‌تر از همه، تغییرات بزرگ در بدنه مدیریتی پرسپولیس. کالدرون نام چند نفر از جمله افشین پیروانی را آورده و از مسئولان امر خواسته بود ترتیبی اتخاذ کنند تا تغییرات هرچه زودتر شکل واقعی به خود بگیرد، اما تا به حال هیچ یک از خواسته‌های این مربی آرژانتینی برآورده نشده و به همین علت سرخپوشان در شایعات می‌گویند کار تمام شده و امکان بازگشت او وجود ندارد.

پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند کالدرون چه بیاید و چه نیاید، بالاخره به پول قرارداد خود می‌رسد زیرا قراردادش تحت لیسانس‌های بین‌المللی و فیفاست و با شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال می‌تواند خیلی زود پولش را دریافت کند. از سوی دیگر پاداش‌ها هم حقش است، اما هنگامی می‌تواند پاداش بگیرد که نقدینگی باشگاه به لحاظ ارزی فراهم شود. همین چند شرط اولیه را برآورده کنند، شرایط تغییر خواهد کرد. یکی از مسئولان باشگاه در این خصوص گفت: «اصولاً نباید سرمربی یک تیم در مسائل مدیریتی دخالت کند، اما متأسفانه قرارداد کالدرون به شکلی بسته شده که هر وقت دلش خواست می‌تواند هر کاری که خواست را انجام بدهد. ما که می‌دانیم بهانه‌های این مربی چیست؛ او فقط می‌خواهد خودش شخصاً همه‌کاره باشد. به همین خاطر نه تنها پیروانی، بلکه نام چند نفر دیگر را نیز برده که دیگر نمی‌خواهد با آن‌ها فعالیت کند.»

این در حالی است که همین حالا تیم کالدرون صدرنشین لیگ شده و به خاطر حمایت هواداران در پی برکناری تعدادی از مدیرانی بود که اطرافش کار می‌کردند. او غیر از مسائل مالی، دنبال یک‌سری بهانه است تا در مجموع بتواند پرسپولیس را آن‌طور که خودش می‌خواهد اداره و کنترل یا ترک کند. به بیان ساده‌تر، این روز‌ها اطرافیان باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که دیگر دل کالدرون به کار در پرسپولیس نیست و از این رو، مشغول تراشیدن بهانه است.

«کنار گذاشتن پیروانی یک بهانه غیرموجه از سوی گابریل کالدرون است. او حق چنین رفتاری را ندارد. ما اجازه نمی‌دهیم اوضاع به این شکل پیش برود. می‌دانیم که وضعیت به شکلی است که حق اعتراض دارد، اما نمی‌تواند ما را مجبور کند که یک‌سری تغییرات انجام دهیم. البته ما مسئولیت همه چیز را به محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه سپردیم و امیدواریم به خوبی از پس این موضوع بربیاید. مسئولیت همه اتفاقات داخل تیم و باشگاه با انصاری‌فرد است.» این بخش دیگری از صحبت‌های یکی از مسئولان باشگاه است که اعتقاد دارد از یک جایی به بعد، هیئت‌مدیره کنار کشیده و شخص مدیرعامل باشگاه مشکلات را حل کند.

به هر حال پرسپولیسی‌ها از شرایط به وجود آمده ناراحت هستند. در شرایط فعلی فضای مجازی نیز پر شده از انرژی‌های منفی و جنگ پنهانی. به خصوص در اینستاگرام بین طرفداران کالدرون و هواداران انصاری‌فرد جنگ عجیبی به وجود آمده و باعث شده هواداران پرسپولیس به چند دسته تقسیم شوند. این شرایط می‌تواند همه دستاورد‌های تیم در نیم‌فصل اول را به چالش بکشد و برای عبور از این وضعیت، انصاری‌فرد باید کاری انجام دهد. او، اما می‌گوید باید از کالدرون زمان بگیریم و در آخرین اظهار نظر هم گفت: «تلاش می‌کنیم کالدرون را به ایران برگردانیم.» جمله‌ای که به نظر می‌رسد بار منفی آن بیشتر از بار مثبت است!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها