کد خبر : 35708

درباره برانکو هم همین حرف‌ها را می‌زدی!

درباره برانکو هم همین حرف‌ها را می‌زدی!

بعد از فسخ قرارداد استراماچونی با باشگاه استقلال، هواداران پرسپولیس به شدت نگران این هستند که سرمربی آرژانتینی تیم‌شان هم مثل سرمربی رقیب به ایران برنگردد.

به گزارش   خبرورزشی ، گابریل کالدرون بعد از شروع متزلزل در لیگ برتر و ۴ باخت که ۳ تای آن مقابل سه تیم مدعی تراکتور، سپاهان و شهر خودرو بوده، او را روی لبه تیغ قرار داد. در اطراف باشگاه پرسپولیس همه درخصوص اخراج کالدرون حرف می‌زدند. حتی هواداران این تیم هم خواستار برکناری سرمربی آرژانتینی بودند، ولی به یک‌باره ورق به نفع کالدرون برگشت و برد‌های پی‌درپی در لیگ برتر، صعود به نیمه‌نهایی جام حذفی و البته قهرمانی نیم‌فصل باعث شد اکثر هواداران پرسپولیس به حمایت از کالدرون بپردازند و به طرز عجیبی محبوبیت سرمربی آرژانتینی چند برابر شود. بر کسی پوشیده نیست که اوضاع مالی فوتبال ما به خصوص برای بازیکنان و مربیان خارجی اصلاً مساعد نیست و به دلیل تحریم‌هایی که در کشور ما وجود دارد، پرداخت حق و حقوق بازیکنان و مربیان خارجی به مشکل خورده است.

بعد از فسخ قرارداد استراماچونی با باشگاه استقلال، هواداران پرسپولیس به شدت نگران این هستند که سرمربی آرژانتینی تیم‌شان هم مثل سرمربی رقیب به ایران برنگردد. به خصوص اینکه کالدرون در آخرین پست اینستاگرامی‌اش خطاب به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد وضعیت هیچ تغییری نکرده و اگر شرایط همین‌گونه باقی بماند، بعید است به پرسپولیس برگردد.

در کنار این مسائل، اظهار نظر نبی یکی از اعضای هیئت مدیره باعث شد هواداران پرسپولیس انتقاد‌های زیادی به او بکنند. نبی در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرد مشکلی وجود ندارد و کالدرون در نیم‌فصل دوم سرمربی پرسپولیس است. وقتی این حرف‌ها از سوی این عضو هیئت مدیره مطرح شد، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به طرز عجیبی از او انتقاد کردند.

هواداران عصبانی پرسپولیس که نگران آینده تیم‌شان هستند، مدعی بودند نبی در ابتدای فصل وقتی آن مشکلات برای برانکو پیش آمد و سرمربی قهرمان سه فصل اخیر در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار گرفت، هم همین صحبت‌ها را مطرح و اعلام کرد هواداران پرسپولیس نگران نباشند برانکو حتماً برمی‌گردد.

هواداران هم با کنار هم گذاشتن مصاحبه‌های این عضو هیئت مدیره توئیت می‌کردند که نمی‌شود به این صحبت‌ها اعتماد کرد و باید نگران آینده نیمکت پرسپولیس بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها