کد خبر : 35707

آقا کریم برنامه ای برای جانشینی کالدرون ندارد

آقا کریم برنامه ای برای جانشینی کالدرون ندارد

زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که بار دیگر جانشینی سرمربی خارجی به باقری پیشنهاد شده، اما او این پیشنهاد را نپذیرفته است.

به گزارش خبرورزشی، همان‌طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد و خود گابریل کالدرون هم اعلام کرده بود کادر فنی خارجی پرسپولیس برای آغاز تمرینات این تیم به تهران نیامدند. تمرین دیروز پرسپولیس در غیاب کالدرون و دستیارانش برگزار شد. آن‌ها که در تعطیلات کریسمس به سر می‌برند، در شرایطی به کشور خود سفر کردند که از وضعیت مالی و همچنین دیگر شرایط در باشگاه پرسپولیس ناراضی بودند و همین موضوع، ابهام‌های زیادی را حول بازگشت یا عدم بازگشت آن‌ها شکل داده است.

با این وجود قرمز‌ها با یک روز تأخیر، تمرینات خود را استارت زدند و همچون ابتدای فصل، کریم باقری به عنوان مسئول فنی تیم، اداره تمرین را برعهده داشت. در تابستان با توجه به جدایی برانکو ایوانکوویچ، کریم باقری تا زمان حضور کالدرون نفر اول کادر فنی پرسپولیس بود و حالا دوباره چنین نقشی را بر‌عهده گرفته است.

با توجه به میزان مقبولیت آقاکریم بین هواداران، در ابتدای فصل هم پیشنهاد سرمربیگری به او داده شد، اما باقری با رد این پیشنهاد، دستیار کالدرون شد و ترجیح داد جانشین برانکو نشود. او با تواضع خاصی، چنین پستی را بیش از توانایی و شایستگی خود دانست و همین واکنش بود که محبوبیتش را بیشتر و بیشتر هم کرد. با این حال ممکن است در روز‌های آینده تحولات باشگاه پرسپولیس به سمتی برود که کریم باقری نقش کلیدی‌تری در کادر فنی داشته باشد و جایگاه فعلی را حفظ کند، اما فعلاً پرسپولیسی‌ها تلاش می‌کنند تا سرمربی آرژانتینی به ایران بازگردد چراکه در غیر این صورت حجم بزرگی از نارضایتی دوباره به سوی مدیریت سرخ‌ها و همچنین وزارت ورزش روانه خواهد شد. زمزمه‌هایی نیز شنیده می‌شود که بار دیگر جانشینی سرمربی خارجی به باقری پیشنهاد شده، اما آقاکریم این پیشنهاد را نپذیرفته است. در تمرین روز گذشته علاوه بر کریم باقری، سیدی مربی دروازه‌بان‌های تیم نیز حضور داشت و با بیرانوند و بیات تمرین کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها