کد خبر : 35589

دردسرهای پرسپولیس با کالدرون ادامه دارد


دردسرهای پرسپولیس با کالدرون ادامه دارد

باشگاه پرسپولیس هنوز بخش سوم از قسط اول قرارداد گابریل کالدرون را نیز پرداخت نکرده است. این در حالی است که باید بخش دوم قرارداد وی تا قبل از شروع نیم فصل دوم پرداخت شود.

به گزارش مهر، باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت قسط دوم قرارداد گابریل کالدرون قبل از شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر است. طبق مفاد مالی موجود در قرارداد گابریل کالدرون، باشگاه پرسپولیس بایستی ۳۰۰ هزار دلار تا پایان نیم فصل اول و ۳۰۰ هزار دلار دیگر قبل از شروع نیم فصل دوم پرداخت کند.

بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور می کنند گابریل کالدرون به دلیل عدم پرداخت قسط دوم قرارداد از این موضوع ناراحت است اما گابریل کالدرون هنوز موفق به دریافت بخش سوم از قسط اول قرارداد خود نشده است.

کالدرون قرار بود ۱۲۵ هزار دلار از طلب باقیمانده خود را قبل از آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی دریافت کند اما این اتفاق رقم نخورد تا سرمربی آرژانتینی از رفتار مسئولان باشگاه دلخور باشد.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تلاش می کند بودجه مربوط به ۱۲۵ هزار دلار را ظرف چند روز آینده فراهم کند تا در صورت برگزاری اردو در دوحه قطر به وی پرداخت کند.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس موظف است قسط دوم را تا ششم بهمن ماه به این مربی بدهد در غیر اینصورت کالدرون می تواند با فسخ یکطرفه قرارداد خود اقدام قانونی نسبت به دریافت کل مبلغ قرارداد این فصل کند.

شرایط مالی فعلی باشگاه پرسپولیس خبر از بحران های پیش رو در آینده همکاری سرمربی سرخپوشان با آنها دارد چراکه تا کنون موفق به حل و فصل این مشکلات نشده اند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها