کد خبر : 35569

ناگفته های جالب از علت حمایت استراماچونی از فرهاد مجیدی

ناگفته های جالب از علت حمایت استراماچونی از فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی از مالک سابق نساجی خواسته بود از ارتباطات خود در ایتالیا استفاده کند و استراماچونی را به تهران برگرداند تا هواداران استقلال بدانند او دنبال گرفتن جای استرا نیست.

به گزارش خبرورزشی، حالا که پرونده استراماچونی و استقلال بسته شده، شنیدن برخی روایت‌ها جالب است. مثلاً شنیدیم همان شبی که استراماچونی قهر کرد و از استقلال رفت، امیرحسین فتحی از فرهاد صنیعی‌فر، مالک وقت باشگاه نساجی برای پرداخت دستمزد یورویی استراماچونی کمک خواسته بود. گویا همان شب صنیعی‌فر می‌گوید ۱۱۰ هزار یورو به سرمربی استقلال می‌پردازد تا مشکل حل شود، اما دیگر کار از کار گذشته بود و استراماچونی صبح همان روز از ایران رفت.

جالب است بدانید صنیعی‌فر هفته گذشته هم سفری تجاری به ایتالیا داشت و در حاشیه همین سفر می‌خواست بی‌واسطه با استراماچونی صحبت کند که از تهران به او گفتند مذاکره با وکیل او در دوحه در جریان است.

نکته مهم اینجاست که نزدیکان صنیعی‌فر می‌گویند فرهاد مجیدی از مالک سابق نساجی خواسته بود از ارتباطات خود در ایتالیا استفاده کند و استراماچونی را به تهران برگرداند تا هواداران استقلال بدانند او دنبال گرفتن جای استرا نیست. انگار این تکاپوی فرهاد به گوش آندره‌آ رسیده بود که استرا این‌گونه از سرمربیگری مجیدی در استقلال حمایت کرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها