کد خبر : 35480

چراغ سبز پررنگ شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس

چراغ سبز پررنگ شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس

بر اساس اخبار منتشر شده عیسی آل‌کثیر صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر در نیم‌فصل اول جدی‌ترین گزینه کالدرون برای تقویت خط حمله تیمش در نیم‌فصل دوم است.

به گزارش خبرورزشی، مدیران صنعت نفت آبادان برای آنکه سنگ بزرگی برای نرفتن به پرسپولیس پیش پای آل‌کثیر بیندازند، گفته‌اند او را فقط با علی علیپور تعویض می‌کنند! شنیدیم پرسپولیسی‌ها برای آنکه در راه جذب عیسی آل‌کثیر آقای گل نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم با چنین مشکلی مواجه نشوند، به این بازیکن جنوبی گفته‌اند به شرطی حاضر به ادامه مذاکرات با او هستند که خودش از باشگاه صنعت نفت آبادان، رضایتنامه بگیرد.

گویا آل‌کثیر آن‌قدر از پیشنهاد پرسپولیس تهران خوشحال شده که با پذیرفتن این شرط، به مسئولان تیم پرطرفدار تهرانی پیغام داده خودش رضایتنامه‌اش را از تیم آبادانی می‌گیرد. همان‌طور که پیش‌تر نوشتیم مسئولان باشگاه آبادانی با این انتقال مخالفت کرده‌اند و حتی اجازه نداده‌اند باشگاه پرسپولیس مذاکره رسمی با آنان انجام دهد.

ظاهراً مدیر برنامه‌های عیسی آل‌کثیر برنامه گرفتن رضایت از باشگاه آبادانی را هماهنگ کرده و در مذاکره با مسئولان باشگاه پرسپولیس این قول را داده مشکل صدور رضایتنامه را حل کند. کالدرون قصد دارد از عیسی آل‌کثیر کنار علی علیپور در نیم‌فصل دوم استفاده کند. سرمربی آرژانتینی معتقد است علیپور مهاجم دونده و جنگنده‌ای است که برای نفر کناری خود فضاسازی می‌کند. از آنجا که آل‌کثیر مهاجم چهارچوب‌شناس و گلزنی است می‌تواند از این فضا استفاده کند البته به شرط آنکه صنعت نفت آبادان رضایتنامه مهاجم اول خودش را صادر کند که امر بعیدی به نظر می‌رسد!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها