کد خبر : 35468

نقش مرد ناشناخته مذاکرات دوحه با وکیل استراماچونی چه بود؟ (عکس)

نقش مرد ناشناخته مذاکرات دوحه با وکیل استراماچونی چه بود؟ (عکس)

نفر چهارم و ناشناخته حاضر در تصویر باشگاه استقلال از مذاکرات دوحه شاید کلید خیلی از ابهامات این مذاکرات باشد.

به گزارش ورزش سه، نزدیک به یک هفته از برگزاری دور پایانی مذاکرات استقلال و استراماچونی در دوحه گذشته و باشگاه استقلال 2 روز قبل و در روز پنجشنبه اعلام کرد که استراماچونی برای بازگشت متقاعد نشده تا به این ترتیب چهار نماینده این باشگاه با دست خالی دوحه را ترک کنند.

در تصویر منتشر شده از باشگاه برای اعاده حیثیت در موضوع مذاکره با این سرمربی ایتالیایی و نمایندگان او علی خطیر معاون ورزشی پیشین، اسماعیل خلیل زاده، رحمان رضایی و یک چهره ناشناخته حضور دارند؛ چهره ای که شناخت بیشتر از او می تواند به حل شدن گره این روزها استقلال کمک کند.

فلش بک؛ خطیر مسئول مذاکره شد

بعد از انصراف مجیدی استقلالی ها در بن بست قرار داشتند؛ از سوی دیگر خطیر مدعی شد که استراماچونی به دنبال بازگشت است و همین موضوع باعث شد تا خلیل زاده در اقدامی جالب توجه مجددا خطیر را بعد از نزدیک به 6 ماه از استعفا به عنوان مسئول مذاکره با استراماچونی معرفی کند.

علی خطیر که در سوئیس حضور داشت و مسئول مذاکرات بود یک وکیل را برای حضور در مذاکرات به باشگاه استقلال معرفی کرد و این وکیل به همراه او راهی کشور قطر و شهر دوحه شد تا در کنار تیم مذاکره کننده با استقلالی ها حاضر شود.

توافق استقلال با دی بیاسی وتو شد!

بعد از عدم توفیق در راضی کردن استراماچونی، آبی ها خیلی سریع مجیدی را به عنوان سرمربی معرفی کردند اما ساعاتی بعد از این اتفاق نیکولا شیرا خبرنگار توتومرکاتو مدعی شد که باشگاه استقلال با دی بیاسی به توافق رسیده اما وزیر ورزش ایران با این موضوع مخالفت کرده است. ادعایی که خلیل زاده به شکل دیگری به آن واکنش نشان داد و گفت که دی بیاسی به این باشگاه پیشنهاد شده اما هیات مدیره با این گزینه مخالفت کرده است.

وکیل باشگاه استقلال چه کسی بود؟

لودویک دلشات چهره ای است که از سوی خطیر به عنوان وکیل برای حضور در این ملاقات معرفی شده است. او که یکی از چهره های سرشناس و ممتاز حقوقی فدراسیون جهانی فوتبال است و سابقه معاونت کمیته تعیین وضعیت این فدراسیون را بر عهده دارد، در این جلسه برای کمک به استقلالی ها حضور داشت که البته گامی مهم و موثر برای کمک به استقلال بوده است.

نکته جالب اما معرفی شدن دی بیاسی از سوی دلشات به باشگاه استقلال است و این وکیل جدید آبی ها در مذاکرات دوحه بود که پای دی بیاسی را به مذاکرات باز کرد و حالا روبینیو در گفت و گو با ایسنا مدعی شده که او و دی بیاسی قصد حضور همزمان در استقلال را داشتند اما این اتفاق در لحظات پایانی لغو شده است تا به این ترتیب حضور دلشات نیز برای ادامه حضور ایتالیایی ها در استقلال موثر نباشد.

این وکیل البته مطمئنا در صورت ادامه همکاری با آبی ها می تواند به این باشگاه در پرونده حقوقی دشواری که درباره استراماچونی آغاز خواهد شد به آبی ها کمک کند و شاید به زودی چهره ای موثر برای معادلات بین المللی این باشگاه در صورت ادامه همکاری باشد.

393444_411

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها