کد خبر : 35462

فاجعه در فوتبال ایران/ حمایت هواداران از تیم محبوبشان با فروش کلیه (سند)

فاجعه در فوتبال ایران/ حمایت هواداران از تیم محبوبشان با فروش کلیه (سند)

هواداران سپیدرود رشت با به اشتراک گذاشتن مطالبی در فضای مجازی مدعی شدند برای حمایت از این تیم حاضر به فروش کلیه خود نیز هستند!

به گزارش مدال ، سپیدرود تیم سرخ‌پوش و پرهوادار رشتی که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشت این روزها شرایط بدی را در لیگ یک تجربه می‌کند. مشکلات مالی شدید که در لیگ برتر نیز گریبان این تیم را گرفته بود در لیگ یک به اوج رسیده و حتی کمک‌های محدود شهرداری رشت نیز کمک چندانی به بهتر شدن اوضاع این تیم نکرده است.

مشکلات مالی باعث شد تا سپیدرود در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد چندان خوبی نداشته باشد. مشکلات این تیم پس از جدایی علی نظرمحمدی افزایش یافته و سرخ‌پوشان رشتی با ۷ شکست متوالی و حضور در رده پانزدهم جدول خطر سقوط به لیگ دو را احساس می‌کنند.

این در حالی است که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نیز با توجه به شکایت طلبکاران بسته شده و در صورتی که مسئولین این تیم نتوانند مشکل این بدهی‌ها را حل کنند سپیدرود تنها چند بازیکن بزرگسال برای نیمه دوم فصل در اختیار خواهد داشت.

در این میان برخی هواداران این تیم در شبکه‌های اجتماعی دست به اقدام عجیبی زده‌اند.

تصاویر منتشره در فضای مجازی نشان می‌دهد که برخی از هواداران سپیدرود در سامانه‌های اهدای عضو ثبت نام کرده‌اند و با فروش «کلیه‌» قصد کمک مالی به این تیم پرهوادار را دارند. اتفاق عجیبی که باشگاه سپیدرود هنوز واکنشی به آن نداشته و باید دید چه زمانی مسئولین این تیم نسبت به این اقدامات واکنش نشان خواهند داد.

بحران مالی تیم‌های گیلانی محدود به سپیدرود نیست و داماش و ملوان دو نماینده دیگر این استان در لیگ یک نیز این روزها با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

سپیدرود ؛ کمک مالی هواداران سپیدرود به باشگاه با فروش کلیه

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها