کد خبر : 35425

پیام ویژه مدیر برنامه استراماچونی برای استقلالی ها (عکس)

پیام ویژه مدیر برنامه استراماچونی برای استقلالی ها (عکس)

مدیربرنامه سرمربی مستعفی ایتالیایی در آخرین پست خود در صفحه اینستاگرام برای طرفداران استقلال پیام پرمعنایی ارسال کرد.

به گزارش ورزش سه، ماراتن یک ماهه باشگاه استقلال با آندره آ استراماچونی سرانجام بدون این که خواسته هواداران برآورده شود به پایان رسید تا با بیانیه ای رسمی از سوی این باشگاه قطع همکاری کوتاه مدت دو طرف اعلام شود. این اتفاق از آن حیث حائز اهمیت بود که در تمام این مدت طرفداران باشگاه خواستار بازگردندان آندره آ استراماچونی بودند.

در این بین فدریکو پاستورلو ایجنت سرشناس ایتالیایی، همان فردی که روز اول به همراه استراماچونی در مراسم امضای قرارداد دو طرف در تهران حضور داشت از سوی هواداران به عنوان فردی تعیین کننده در آشتی احتمالی مد نظر بود اما حتی پاستورلو با آن همه تجربه هم نتوانست این گره کور را باز کند تا او نیز در طی 72 ساعت گذشته از جو به راه افتاده در فضای مجازی دور نباشد.

پاستورلو که برخلاف گفته ها در مذاکرات دوحه حضور نداشت و ترجیح داد همراه خانواده در شهر دبی به استراحت در تعطیلات سال نو بپردازد به محض این که باشگاه استقلال به صورت رسمی قطع همکاری را اعلام کرد با انتشار تصویری از خود و سرمربی مستعفی آبی ها خطاب به هواداران پرشمار استقلال پیامی معنادار منتشر و نوشت:« طرفداران استقلال برای همیشه در قلب ما هستند».

 


گنجاندن چهار قلب آبی در کنار این جمله نشان می داد که مدیربرنامه سرشناس استراماچونی به خوبی از روحیات و تعصبات طرفداران استقلال مطلع است، طرفدارانی که در یک ماه گذشته هیچ وقت صفحه او را رها نکرده و مدام در انتظار اتفاقی خوشایند از سوی این مدیربرنامه سرشناس و کاربلد بودند اما ...


این حرکت فدریکو پاستورلو نه تنها در رسانه های ایرانی بلکه در رسانه های ایتالیایی نیز بازتاب زیادی داشت تا جایی که اف سی اینترنیوز، موندو اودینزه، کوریره دلاسرا و ... نیز با انتشار پست اینستاگرامی این ایجنت مطرح به جدایی قطعی استراماچونی از استقلال واکنش نشان دادند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها