کد خبر : 35405

جلسه هیات مدیره پرسپولیس بدون حضور انصاری فرد

جلسه هیات مدیره پرسپولیس بدون حضور انصاری فرد

ظاهرا تحولات پشت پرده مدیریتی اخیر در باشگاه پرسپولیس حاکی چالش‌های جدیدی برای مدیرعامل این تیم است.

به گزارش فوتبالی، امروز جمعه 13 دی ماه 98 جلسه‌ هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تشکیل شد که خروجی آن انتشار یک بیانیه تهدید آمیز برای برخی رسانه‌ها بود.

اما نکته تامل برانگیز جلسه هیات مدیره پرسپولیس غیبت محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این جلسه بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که انصاری‌فرد اصلا از برگزاری این جلسه اطلاعی نداشت.

هرچند خروجی جلسه هیات مدیره در پایان بیانیه‌ای بود که می‌توان اتفاق نظر اعضای آن را علیه برخی رسانه‌ها دانست اما گویا پشت پرده ماجرای دیگری در میان است که بوی اختلافات درونی می‌دهند. 

گفته می‌شود محمدحسن انصاریفرد از این جلسه که بدون هماهنگی با او شکل گرفته است ناراحت شده، به خصوص که ردپای اختلافات هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سیاست‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه هم دیده می‌شود.

برای مثال، گفته می‌شود گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم پرسپولیس، از انصاری‌فرد خواسته بود تا برای تقویت تیم در خطوط مختلف تمرکزش را روی خرید برخی بازیکنان خارجی لیستش بگذارد.

اما هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با این نظر مخالفت کرده و اعلام کرده فقط بازیکنان داخلی تیم را تقویت خواهد کرد. می‌توان این تصمیم هیات مدیره را مخالفت پنهانی با انصاری‌فرد تلقی کرد. به خصوص که در صورت عدم جذب بازیکنان مورد نیاز سرمربی و تقویت ترکیب پرسپولیس، انگشت اتهام هواداران و رسانه‌ها سوی مدیرعامل پرسپولیس خواهد رفت. 

به ویژه که جذب بازیکنان شاخص داخلی  پروژه‌ای غیرممکن برای مدیرعامل پرسپولیس به نظر می‌رسد. برای مثال، پیکان با صدور رضایتنامه برای شهریار مغانلود و سعید واسعی به هر نحوی مخالفت کرده است. از طرفی باشگاه ذوب‌آهن هم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد اجازه خروج هیچ بازیکنی از ترکیب تیم را نخواهد داد، به خصوص اسماعیلی‌فر، گزینه پرسپولیسی‌ها. باشگاه صنعت‌نفت هم قبلا اعلام کرده بود با جدایی عیسی آل کثیر و دراگان اسکوچیچ مخالف است. در نتیجه به نظر می‌رسد جذب بازیکن و مربی باکیفیت از داخل کشور، پروژه‌ای غیرممکن یا بسیار پیچیده و سخت باشد. 

سوال اینجاست که آیا تصمیم هیات مدیره پرسپولیس را می‌توان زمینه چینی برای مانع گذاشتن بر سر راه محمدحسن انصاری‌فرد تلقی کرد؟ باید صبر کرد و دید در نهایت واکنش رسمی انصاری فرد به اتفاقات اخیر باشگاه و حواشی پیش آمده با هیات مدیره چه خواهد بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها