کد خبر : 35402

با بازیکن ایرانی یوونتوس آشنا شوید؟

با بازیکن ایرانی یوونتوس آشنا شوید؟

آناهیتا زمانیان بازیکن سابق و ایرانی الاصل تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، شب گذشته با امضای قراردادی به تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا پیوست...

به گزارش مدال ، آناهیتا زمانیان متولد ۱۹ فوریه ۱۹۹۸ ( ۳۰ بهمن ۱۳۷۶) از پدری ایرانی در انگلیس به دنیا آمد و یک بازیکن ایرانی الاصل به حساب می‌آید.

او از فوتبالیست‌های حرفه‌ای در پست هافبک بوده که در تیم‌های معتبر اروپایی بازی کرده است و موفق شده عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد. این فوتبالیست زن ایرانی تا به حال در تیم‌های معتبر زیادی حضور داشته که می‌توان به تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس اشاره کرد.

او زمانی که کودک بود و ۴ سال داشت از انگلستان به سوئد مهاجرت کرد و در آکادمی فوتبال استهکلم تکنیک‌های فوتبال را فرا گرفت و در تیم دانش‌آموزان استهکلم آموزش حرفه‌ای فوتبال را گذراند. به دلیل شرایط شغلی پدرش از سوئد به فرانسه رفتند و او در آکادمی پاری‌سن‌ژرمن فوتبالش را ادامه داد و در تیم نوجوانان و جوانان این تیم بازی کرد و توانست درخشش خیره‌کننده‌ای داشته باشد.

خانم آناهیتا زمانیان از سال ۲۰۱۴ برای اولین بار لباس تیم ملی فرانسه را پوشید و از بازیکنان فیکس این تیم شد. این بازیکن 22 ساله  از 18 سالگی برای تیم ملی فرانسه بازی کرده و بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقد هستند او از استعدادهای فرانسه بوده که می‌تواند به یک فوق ستاره در جهان تبدیل شود.

خانم زمانیان شهروندی کشورهای انگلیس و فرانسه را دارد و برای تیم جوانان فرانسه نیز به میدان رفته است.

این بازیکن ایرانی الاصل شب گذشته با امضای قراردادی به عضویت باشگاه یوونتوس درآمد تا در ایتالیا به فوتبال خود ادامه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها