کد خبر : 35398

۳ بازیکن دیگر به لیست مازاد کالدرون نزدیک شدند!

۳ بازیکن دیگر به لیست مازاد کالدرون نزدیک شدند!

پرسپولیس برای شروع نیم‌فصل دوم بدون تردید چند تغییر در لیست خود دارد که در شروع کار، نام ۲ بازیکن از لیست کنار گذاشته شده است....

به گزارش میزان، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز سه‌شنبه گذشته اعلام کرد نام ۲ نفر در لیست مازاد قرار گرفته و باشگاه به دنبال راهی برای کنار گذاشتن این دو بازیکن است. با این حال، شنیده می‌شود تعداد بازیکنان حاضر در لیست خروجی باشگاه، بیش از ۲ نفر است.

گویا گابریل کالدرون قبل از ترک تهران، ۲ بازیکن را به عنوان مازاد به هیئت مدیره اعلام کرد و ۳ بازیکن دیگر هم نزدیک به لیست خروجی هستند، اما جدایی آن‌ها مشروط اعلام شده است.

در واقع کادرفنی به شرطی حاضر به از دست دادن این ۳ بازیکن می‌شود که باشگاه بتواند به جای آنها، یاران خوب و باکیفیتی جذب کند. نزدیکان به باشگاه، از امید عالیشاه و آدام همتی به عنوان جدا شده‌های قطعی نام می‌برند. ۲+۱ بازیکن دیگر در پست‌های دفاع، وینگر و هافبک هم در لیست خروجی هستند که اگر باشگاه بتواند در این پست‌ها بازیکن جدیدی بگیرد، قطعا از پرسپولیس می‌روند.

دلیل اعلام ۲+۱ هم در نوع خود جالب است. گویا کالدرون در مورد وضعیت فنی یکی از این ۳ بازیکن تردید دارد و هنوز به قطعیت نرسیده که او را در لیست خروجی بگذارد یا باز هم به این هافبک، زمان بیشتری بدهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها