کد خبر : 35354

کنار کشیدن مجیدی در صورت بازگشت استراماچونی در هر زمان!

کنار کشیدن مجیدی در صورت بازگشت استراماچونی در هر زمان!

عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی از خودگذشتگی کرد و گفت هر وقت که استراماچونی بازگردد، از استقلال کنار می‌کشد.

عبدالرضا موسوی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: ما ایرانی‌ها وظیفه داریم نشاط را به جامعه برگردانیم و دست به دست هم داده و مشکلات را حل کنیم. وزیر ورزش و جوانان از من خواست به استقلال کمک کنم. استقلال بحرانی دارد که امروز هر کمکی از دستم بربیاید، دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: وزیر ورزش از من پرسید که می‌توانم به استقلال کمک کنم و من هم چشم گفتم و آمدم. امیدوارم استقلال به ریل قهرمانی برگردد و مشکلات حل شود. ما همچنین دوست داریم مشکلات پرسپولیس نیز حل شده و کالدرون برگردد تا استقلال و پرسپولیس قوی شوند، اگر چه این دو با هم رقیب هستند. من با هدف کمک به استقلال آمده‌ام.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان گفت: مجیدی در استقلال بزرگ شده و سرمایه باشگاه است. او اواخر فصل گذشته نیز سرمربی استقلال شد و نتایج خوبی کسب کرد. من نمی‌توانم در مسائل فنی دخالتی داشته باشم، اما در ماجرای استراماچونی اعلام کردم که هر کمکی از دستم بربیاید، انجام می‌دهم. استراماچونی یک روز در هتلی در کیش میهمان ما بود و با هم آشنا شده بودیم. من از طریق وکیل ایتالیایی به او پیغام داده بودم که با ارتباط دغدغه‌هایش حل شود.

موسوی خاطرنشان کرد: مجیدی روراست بود و دیدم که با عشق و علاقه به استقلال صحبت می‌کند. او گفت هر زمان که استراماچونی برگردد، از این تیم می‌رود. مجیدی گفت استقلال خانه‌اش است. واقعاً آدم لذت می‌برد که جوان صاحب‌نامی همچون او از خودگذشتگی می‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امیدی به بازگشت استراماچونی دارد که صحبت از کمک برای بازگشت او می‌کند؟ عنوان کرد: باشگاه استقلال باید تکلیف را امروز مشخص می‌کرد تا کارها پیش برود، به همین خاطر با مجیدی صحبت کردیم و تمرینات نیز قرار است از یکشنبه هفته آینده آغاز شود. وظیفه من کمک کردن است. من نه آدم سیاسی هستم نه چیز دیگری، دوست دارم صاف و ساده حرف‌هایم را بزنم. منتظر احکام خودمان از وزیر ورزش هستیم تا کارها را شروع کنیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها