کد خبر : 35351

تلاش هیئت مدیره پرسپولیس برای خروج نام دو ستاره از لیست مازاد !

تلاش هیئت مدیره پرسپولیس برای خروج نام دو ستاره از لیست مازاد !

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس فهرست مازاد خود را در اختیار هیئت مدیره این باشگاه قرار داد اما مسوولان پرسپولیس در تلاشند تا مانع جدایی ۲ بازیکن حاضر در این فهرست شوند.

به گزارش ایرنا ، گابریل کالدرون پس از بررسی نقاط ضعف و قوت سرخ‌پوشان فهرست بازیکنان مازاد و همچنین مد نظر خود را در اختیار هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار داد.

در این فهرست نام‌های کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، حسین ماهینی، آدام همتی و امیر روستایی به چشم می‌خورد.

باشگاه در تلاش است تا کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه را از این فهرست خارج کند و به احتمال زیاد این ۲ بازیکن در پرسپولیس ماندگار خواهند بود.

حسین ماهینی نیز در صورتی از پرسپولیس جدا خواهد شد که جایگزینی در پست او جذب شود.

آدام همتی تنها بازیکنی است که جدایی او از جمع سرخ‌پوشان قطعی است. امیر روستایی بازیکن تیم المپیک ایران نیز تنها نام موجود در این فهرست است که در صورت ارائه پیشنهاد از سوی باشگاه‌های دیگر به طور قرضی از پرسپولیس،جدا می‌شود.

در سوی دیگر، سعید واسعی در پست هافبک نفوذی، دانیال اسماعیل‌فر در پست دفاع راست و شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر در پست مهاجم مد نظر باشگاه پرسپولیس قرار دارند و باشگاه در تلاش است تا این نفرات را جذب کند.

همچنین باشگاه پرسپولیس،هیچ نظری روی جدایی افشین پیروانی از پرسپولیس نداشته و با وجود شایعات منتشر شده، باشگاه همچنان مایل به ادامه همکاری با او است.

علاوه بر نفرات یاد شده، پرسپولیس علاقه زیادی به جذب سعید عزت‌اللهی بازیکن ایرانی باشگاه یوپن بلژیک دارند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها