کد خبر : 35343

خجالت می‌کشم درباره استقلال حرف بزنم!


خجالت می‌کشم درباره استقلال حرف بزنم!

سرمربی اسبق باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: این شرایط در شأن و شخصیت بین‌المللی این تیم نیست. ناسلامتی استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیاست.

به گزارش خبرورزشی، عبدالصمد مرفاوی دوست نداشت درباره اتفاقات باشگاه استقلال ظرف این مدت حرف بزند. او معتقد است آن‌هایی که باشگاه را متعلق به خودشان می‌دانند هر تصمیمی دلشان بخواهد می‌گیرند و کاری به هشدار و توصیه من پیشکسوت ندارند.

اوضاع این روز‌های استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

در این مدت کمتر درباره استقلال حرف زدم و الان هم دوست ندارم درباره اش صحبت کنم.

چطور؟ اگر شما که سرمربی و بازیکن این تیم بودید حرفی نزنید و راهکار ندهید، چه کسی باید حرف بزند؟

راهکار؟ خودشان می‌دانند چه راهکاری بهتر است. مثلاً فکر می‌کنید من راهکار بدهم کسی به حرف من توجهی می‌کند؟ باشگاه به وضعیتی دچار شده که من به عنوان بازیکن اسبق استقلال خجالت می‌کشم درباره اش حرف بزنم. این شرایط در شأن و شخصیت بین‌المللی این تیم نیست. ناسلامتی استقلال پرافتخارترین تیم ایران در آسیاست. باید به این روز بیفتد؟ فقط آرزو می‌کنم هر چه زودتر از این مخمصه خارج شود.

 فکر نمی‌کنید وقت آن رسیده که خاطیان این اتفاقات بیایند و جواب پس بدهند؟

اگر بخواهم درباره خاطیان حرف بزنم باید از خیلی‌ها بگویم، پس حرف نزنم بهتر است.

اگر می‌دانید چرا نمی‌گویید؟

برای اینکه اگر هم اسم ببریم و معرفی‌شان کنیم کسی نیست یقه‌شان را بگیرد و باز هم با قدرت به کار‌های قبلی‌شان ادامه می‌دهند. این رویه چه فایده‌ای دارد؟ مسئولان و مدیران فارغ از اینکه این استقلال بازیکنان، مربیان و هواداران زیادی دارد برای خودشان وارد یک اتاق می‌شوند و همانجا برنامه‌ریزی می‌کنند و تصمیمات‌شان را می‌گیرند، کاری به حرف‌های من و بقیه هم ندارند. این همه کارشناس و پیشکسوت فوتبالی حرف زدند مگر اتفاق تازه‌ای رخ داد؟ این مصاحبه کردن‌ها مانند آب در هاون کوبیدن است.

بالاخره نباید یک نفر تنبیه شود تا عبرتی برای بقیه شود؟

باید بشود ولی مشکل اینجاست که کسی سراغ خاطی را نمی‌گیرد. فقط این مهم است که استقلال دچار وضعیتی شده که در شأن این باشگاه نیست. آرزو می‌کنم هر چه سریع‌تر این روز‌ها تمام شود.

 

فکر می‌کنید لیست آسیایی به موقع ارسال می‌شود تا مانند آن فصل که شما...؟

دیگر این حداقل کاری است که مدیران استقلال باید انجام بدهند. هر چند تیم وضعیت خوبی ندارد ولی اگر برود و نتیجه نگیرد خیلی آبرومندانه‌تر از آن است که لیست به AFC نرسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها