کد خبر : 35314

استراماچونی شوک جدید وارد کرد ؛ هیچ مذاکره ای در دوحه نداشتیم

استراماچونی شوک جدید وارد کرد ؛ هیچ مذاکره ای در دوحه نداشتیم

آندره‌آ استراماچونی در واکنش به خبر‌های منتشره در خصوص ملاقات‌هایی که نمایندگان باشگاه استقلال در دوحه با نمایندگان وی انجام دادند گفت: هیچ جلسه‌ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است!

آندره‌آ استراماچونی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا ادعای عجیبی را مطرح کرده است؛ ادعایی که به طور حتم با واکنش باشگاه استقلال همراه خواهد شد.

آقای استراماچونی؛ هدف از تماس این بود که در مورد مذاکرات اخیر مابین شما و نمایندگان استقلال در دوحه قطر اطلاعاتی به دست آوریم.

صادقانه متوجه سوال شما نمی‌شوم، باشگاه خواستار ملاقات بود، اما این ملاقات هرگز تایید نشد و اتفاق نیافتاد. من هیچ درخواست دیگری جز قرارداد قبلی به علاوه هزینه‌ها را مطرح نکردم (هزینه پرواز و غیره...) به علاوه بودجه‌ای کم برای تقویت تیم خواستم. این موضوع مربوط به ۱۰ روز قبل است.

هیچ ملاقاتی در دوحه صورت نگرفته است؟

امکان ندارد. می‌توانید تمام سایت‌ها را چک کنید؛ فدریکو پاستورلو برای حضور در مراسم گلدن ساکر اواردز طی ۵ روز گذشته در دبی بوده است و فردا هم به ایتالیا بر می‌گردد.

شرایط در حال حاضر چطور است؟ منظورمان شرایط ادامه همکاری با استقلال است؛ می‌توانیم این خبر را منتشر کنیم که هیچ مذاکره‌ای در دوحه صورت نگرفته است؟

هیچ اعلامیه یا بیانیه‌ای ندارم بنابراین همچون گذشته به من احترام بگذارید همان‌طور که من این کار را می‌کنم. اما تایید می‌کنم که هیچ جلسه‌ای در دوحه به نمایندگی از من انجام نشده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها