کد خبر : 35300

استراماچونی سیم ترمز برید!

استراماچونی سیم ترمز برید!

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان معتقد است در بازی به راه افتاده میان مدیران استقلال و استراماچونی همه بازنده شدند.

به گزارش خبرورزشی، مهدی پاشازاده در خصوص آخرین شرایط استقلال گفت: اتفاقات اخیر برای هیچ‌کس خوب نشد. مدیرعامل وقت مجبور شد کنار بکشد، به وزیر ورزش انتقاد صورت گرفت، هیئت مدیره زیر سؤال رفت، تیم استقلال ۵ امتیاز مهم و صدر جدول را از دست داد، خود استراماچونی آسیب دید و می‌بینیم که همه اعضای خانواده استقلال متضرر شدند.

پاشازاده ادامه داد: استراماچونی قبلاً وقتی از اسلاویا پراگ کنار گذاشته شد، بیرون نشست تا تمام پولش را بگیرد. مسائل مرتبط با استقلال هم در رسانه‌های اروپا منعکس شد و این اتفاقات برای این مربی خوب نیست و در پرونده‌اش می‌ماند. برای بازگشت به کارش هم به قدری سختگیری کرده که منطقی نیست و اگر برگردد و ۲ باخت بدهد، همین هوادار به او اعتراض می‌کند. چون خیلی نازش را خریده‌اند، از او توقع زیادی می‌رود و در ادامه راه باید خیلی مراقب باشد و حتماً نتیجه بگیرد.

مدافع اسبق تیم ملی و استقلال گفت: وقتی یک مربی اروپایی تیم صدر جدولی را رها می‌کند، یعنی خیلی تحت فشار بوده و اذیت شده است. او هفته‌ها مشکلات را تحمل کرد و زمانی که تیمش صدرنشین شد، کار را نیمه‌تمام گذاشت تا اعتراضش را به مدیریت نشان بدهد. با اینکه من در جریان مسائل و جزئیات نیستم، خیلی راحت می‌توانم بگویم به استراماچونی وعده‌های پوچ داده و اذیتش کرده بودند که به آن شکل از کوره دررفت و به اصطلاح سیم ترمز برید.

پاشازاده در خاتمه گفت: در لیگ این فصل و حداقل تا پایان هفته شانزدهم تیم‌های خوب به اندازه انگشتان یک دست نبوده‌اند و استقلال بهترین فوتبال را به نمایش گذاشت. اگر در ۱۴ بازی باقی‌مانده استقلال همان عملکرد را داشته باشد، قهرمان لیگ می‌شود، چون تیم‌های دیگر نمی‌توانند برابر استقلال امتیاز بگیرند. به نظر من طرفداران این تیم محق هستند پس از سال‌ها بدشانسی و دیدن کم‌لطفی این فصل تیم‌شان را قهرمان لیگ ببینند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها