کد خبر : 35292

کاپیتان استقلال از استراماچونی دلخور و ناامید شد

کاپیتان استقلال از استراماچونی دلخور و ناامید شد

کاپیتان استقلال در حاشیه تمرین تیم امید در خصوص شرایط آبی‌پوشان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری کاپیان استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در تمرین تیم امید اظهار داشت: به دعوت دوستان آخرین تمرین تیم امید آمدم آمدیم که در کنار بچه‌ها با شیم و به آنها روحیه بدهیم. امیدوارم آنها شرایط خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: به آینده این تیم خوشبین هستیم و امیدواریم که آنها بتوانند بهترین نتایج را کسب کنند.

غفوری درباره اینکه هر روز شایعات زیادی در مورد شرایط استقلال به گوش می‌رسد افزود: در مورد استقلال صحبت نمی‌کنم اما این نکته را بگویم بعد از شروطی که استراماچونی برای استقلال گذاشتند دیگر هیچ تماسی با یکدیگر نداریم.

کاپیتان سابق درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان استقلال این مربی را در صفحات شخصی خودشان پاک کرده‌اند خاطرنشان کرد: این شایعه است بازیکنان استقلال و شخص خود را کسی فالو نکرده‌ بودیم که بخواهیم پاک کنیم. در مور اینکه ایشان می‌آید یا خیر بنده هیچ اطلاعی ندارم ولی شخصی بخواهم صحبت کنم امیدی به بازگشت وی نیست.

وی درباره اینکه آیا از شروط مطرح شده ایشان در دوحه اطلاعی دارد یا خیر؟ بیان داشت: خبر درستی از این موضوع ندارم فقط اخبار ضد و نقیض را می‌شنوم.

غفوری در باره اینکه ظاهرا بازیکنان استقلال زیاد راغب به بازگشت استراماچونی به تیم نیستند ادامه داد: اتفاقا این جوری نیست استراماچونی برگردد به نفع تیم است همه چیز تیم دست ایشان است. ولی متاسفانه 23 روز است که استقلال بلاتکلیف است.

وی در مورد اضافه شدن فتح‌الله‌زاده به هیات مدیره هم گفت:  من آقای فتح الله زاده را نمی شناسم و شرایط ایشان را در سال های گذشته ندیدم. اما آقای خلیل زاده حداقل پالس های مثبتی به ما داده و بازیکنان رضایت کوچکی از ایشان دارند باید فرصت داد تا ببینیم ایشان می‌توانند کار کنند یا نه. اگر دقت کرده باشید در بدترین شرایط هم ایشان الان سخت است.

غفوری در مورد قول خطیر مبنی بر بازگشت استراماچونی هم گفت: هر فردی می آید عملکردش را به یادگار می گذارد و آقای خطیر هم مسلما همین شکلی بوده و اگر رضایتی از ایشان بوده مشخص است و اگر نارضایتی هم هست مشخص است. فکر کنم سمتی ندارند و ایشان گفتند می توانند استراماچونی را برگردانند اما الان 4-3 روز است که خبری نشده است. انشاالله حالا مثل سوپرجام نشود!

وی در مورد اینکه با این شرایط بازگشت استراماچونی در این شرایط خوب است یا نه هم گفت: دو بحث جدا است؛ ما دوست داریم آقای استراماچونی برگردد، التماس کردیم، خواهش کردیم و همه جوره اما برای ایشان مهم نبوده. حالا حق هم داشته و خیلی قانونی و با حق قانونی خود قراردادش را فسخ کرده. اما در این فسخ قرارداد خیلی چیزها دیده نشده است.

غفوری در پایان در مورد مطالبات بازیکنان استقلال هم عنوان کرد: مطالبات بازیکنان که فکر کنم خیلی لوث شده و اینقدر طول بکشد و بازیکن اول فصل باید 30 درصد بگیرد اما به نیم فصل می رسد و هنوز دریافت نکرده. جوی راه افتاده که اگر بخواهند این پول را بدهند شاهکار کرده‌اند. متاسفانه بازیکنان مطالبات را نگرفته اند و باشگاه باید به فکر باشد تا حداقل بازیکنان شرایط شان بهتر شود تا استقلال بیشتر ضربه نخورد. این بازیکنان در زمین تلاش کردند و اگر اسم کسی بزرگ شده این بازیکنان تلاش کردند و توانستند کمکی کنند به هر شخصی که کل هواداران می خواهند و من نمی دانم چه بگویم و من هم مثل هواداران نگران هستم. سردرگم هم هستیم و نمی دانیم تکلیف مان چه می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها