کد خبر : 35290

لباس پلوخوری امیدها رونمایی شد (تصاویر)

لباس پلوخوری امیدها رونمایی شد (تصاویر)

پس از پشت سرگذاشتن روزهای پرشماری که ملی پوشان امید ایران در سرما و گرما و با تمام مشکلات در تمرینات حاضر می شدند، شاهد آخرین حضور آنها در ایران بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته ای می شود تیم ملی امید به اولویت اصلی مسئولان ورزش کشور تبدیل شده و آنها به روش های مختلف نشان داده اند، چقدر رسیدن به المپیک برای آنها ارزشمند است.

همین چند هفته پیش بود که تمام مسئولان بلند مرتبه ورزش از سطلانی فر گرفته تا مهدی تاج در تمرین تیم امید حاضر شدند و علاوه بر اینکه قول پاداش های ویژه ای به اعضای تیم داده شد، مقدمات لغو بازی سپاهان و استقلال در جام حذفی نیز با حرف های حمید استیلی زده شد و در ادامه با تمام دشواری هایی که این تصمیم به همراه داشت، سازمان لیگ که حتی زمان برگزاری دقیق این مسابقه را مشخص کرده بود، رای به برگزاری بازی داد.

با همین تصمیم بود که تیم ملی امید با تمامی نفرات ( به استثنای اللهیار صیادمنش) به قطر پرواز کرد و توانست چند روزی در کمپ اسپایر در آرامش به مرور کارهای تاکتیکی بپردازد و در پایان با برگزاری یک بازی دوستانه که رضایت کادر فنی را داشت، به ایران بازگشت تا بازیکنان دو سه روزی به خانواده هایشان سَری بزنند و با انرژی کامل آماده آخرین ماجراجویی‌شان در تایلند بشوند.

تمرین امروز امیدها به نوعی خداحافظی آنها و تمام اعضای کادر فنی تیم با هواداران فوتبال بود؛ تمرینی که با حضور چهره های سرشناس فوتبال کشور در سال های گذشته و استقبال گسترده اهالی رسانه، رنگ و بوی ویژه ای گرفته بود.

 

اگرچه امروز هم شاگردان حمید استیلی زیر نظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند، اما کار اصلی این تیم از روز آینده آغاز می شود که بازیکنان به محل اقامت خود در "سونگلای" در تایلند رسیده اند و فاصله میان "بانکوگ" تا "هاجای" را پیش تر از آن طی کرده اند.

 

همین حالا که در حال نوشتن این گزارش هستیم (ساعت 19 عصر روز چهارشنبه یازدهم دی ماه 1398) ملی پوشان امید ایران در حال جمع و جور کردن وسائل خود هستند تا از هتل آکادمی فوتبال برای پرواز به تایلند، عازم فرودگاه امام شوند.

 

امیدهای فوتبال ایران، تقریبا از سال گذشته در همین حوالی ها بود که کارشان را با کرانچار به صورت جدی استارت زده بودند؛ آنها در فروردین ماه سال 1398 توانستند با کسب رتبه دوم به مرحله نهایی مقدماتی المپیک برسند و حالا نوبت برداشتن گام نهایی است.

 

بازیکنان تیم ملی امید امروز پس از اینکه لباس‌های پلوخوری‌ای که فدراسیون برایشان تهیه کرده بود، به تن کردند، برای گرفتن عکس یادگاری به زمین چمن شماره 2 مرکز ملی فوتبال آمدند تا آخرین تصویر از آنها در چمن شماره 2 کمپ تیم های ملی ثبت شود؛ عکسی که انرژی فراوانی به مخاطبش می دهد و این امیدواری را ایجاد می کند که اگر حمید استیلی، کادر فنی او و بازیکنان در بهترین حالت خود در ابعاد مختلف باشند، باتوجه به اینکه انتظارات از آنها مانند دوره های گذشته نیست، می توانند ماموریتی را به سرانجام برسانند که مربیان و ستاره های زیادی طی نزدیک به 50 سال گذشته، موفق به انجام آن نشده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها