کد خبر : 35289

دو اخراجی پرسپولیس چه کسانی هستند؟

دو اخراجی پرسپولیس چه کسانی هستند؟

باشگاه پرسپولیس تائید کرد که دو بازیکن این تیم در لیست مازاد گابریل کالدرون هستند اما سرخ ها ترجیح دادند که فعلا اسم بازیکنان خروجی را اعلام نکنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان رساند. شاگردان گابریل کالدرون در 7 بازی پایانی نیم فصل پیروز شدند تا با شرایطی آرمانی به تعطیلات زمستانی بروند اما این روزهای استراحت نیز برای بعضی از بازیکنان پرسپولیس با استرس و سوال های بی پاسخ همراه بوده است؛ این که آیا در لیست مازاد گابریل کالدرون قرار دارند یا نه؟

دو مازاد به باشگاه اعلام شدند

باشگاه پرسپولیس در اکانت توییتر رسمی خود تائید کرد کرد که کالدرون نام دو بازیکن را به مدیران اعلام کرده است. البته سرخ ها با 12 ساعت تاخیر این خبر را تائید کردند چرا که جلسه بین طرفین دیروز عصر برگزار شده بود و پرسپولیسی ها ترجیح دادند که پس از بررسی جوانب مختلف خبر، آن را به صورت نصفه و نیمه رسانه ای کنند.

کمال و نعمتی؟ تکذیب شدند!

در روزهای اخیر رسانه های مختلف خبر از قرارگیری کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی در لیست مازاد پرسپولیس دادند اما این خبر نیز پس از جلسه دیروز، توسط مدیر رسانه ای پرسپولیس تکذیب شد. مسئله مشخص این است که باتوجه به نیاز پرسپولیس در پست هافبک دفاعی و همچنین قابلیت های چند پسته سیامک نعمتی، کالدرون به هیچ وجه روی جدایی آن ها تصمیم نداشت.

دو مازاد چه کسانی هستند؟

اما این که دو مازاد پرسپولیس چه کسانی هستند، مهم ترین سوال حوزه پرسپولیس در روزهای گذشته است. شنیده های قطعی حاکی از آن است که آدام همتی نوه سعید راد یکی از جدا شده های پرسپولیس خواهد بود. او پس از دوران درخشان با برانکو در دوره محرومیت پرسپولیس، به نیمکت منتقل شد و حالا باوجود تمدید قرارداد، به در خروجی باشگاه نزدیک شده است. البته آدام در لیست زیر 25 ساله ها قرار دارد و جدایی‌اش کارساز نخواهد بود.

 

یک بازیکن از گزینه های قابل حدس!

پرسپولیس یک مازاد دیگر را هم خواهد داشت. طبیعتا این نام از سوی کالدرون به انصاری فرد گفته و برای بسیاری از هواداران نیز قابل حدس است اما تا زمانی که باشگاه پرسپولیس این نام را اعلام نکند، نمی‌شود با قطعیت درباره اش صحبت کرد. شاید یکی از مدافعان پرسپولیس و شاید یکی از هافبک های این تیم، در لیست خروجی قرار بگیرند. البته نباید فراموش کرد که باتوجه به روند نقل و انتقالات، امکان دارد که یک بازیکن دیگر هم به این لیست دو نفره ملحق شود.

منتظر بمانید؛ اعلام می‌شود!

باشگاه پرسپولیس قصد دارد حداکثر تا روز جمعه نام دو نفر مازاد را به صورت علنی اعلام کند. پیش از آن احتمالا افشین پیروانی، این خبر را با دو بازیکن در میان خواهد گذاشت و سپس خبرنگاران این فرصت را خواهند داشت تا خبر ویژه زمستانی پرسپولیس را مخابره کنند. حالا هواداران پرسپولیس باید منتظر باشند تا این دو نفر رسانه ای شوند؛ در تابستان، سروش رفیعی و شایان مصلح از ترکیه به تهران برگشتند اما احتمالا این بار آدام همتی و یک بازیکن دیگر، پیش از سفر به قطر به باشگاه می‌روند تا رضایت نامه بگیرند. البته مشخص نیست که این رضایت نامه با پرداخت از سوی کدام طرف، صادر خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها