کد خبر : 35274

کودتای شبانه بازیکنان استقلال علیه استراماچونی !

کودتای شبانه بازیکنان استقلال علیه استراماچونی !

بازیکنان استقلال در اقدامی عجیب در لحظات اولیه روز چهارشنبه نام سرمربی خود را از صفحه اینستاگرام خود پاک کردند.

به گزارش پارس فوتبال ، آندره آ استراماچونی بعد از پشت سرگذاشتن روزهای فوق العاده در استقلال و رساندن این تیم به صدر جدول روز بازی با پیکان ایران را ترک کرد و آبی ها در ٣ بازی آخر نیم فصل بدون سرمربی کار خود را دنبال کردند و ۵ امتیاز حساس این بازی ها را از دست دادند.

در این مدت مدیران استقلال تلاش زیادی کردند که استراماچونی را راضی به بازگشت به ایران کنند و حتی طلب او بعلاوه جریمه دیرکردش را هم به حساب او واریز کردند اما شروط جدید سرمربی ایتالیایی مذاکرات را به بن بست رساند.

با وجود اینکه مدیران استقلال از بازگشت سرمربی ایتالیایی ناامید به نظر می رسیدند با این حال برای امتحان آخرین شانس خود ٧٢ ساعت با وکیل استراماچونی جلسه برگزار کردند هرچند که چیزی از جزییات این جلسه رسانه ای نشده است.

اما بازیکنان استقلال در چند ساعت پیش و در شب گذشته دست به اقدامی عجیب زدند و به صورت دست جمعی استراماچونی را در اینستاگرام آنفالو کردند تا اینطور به نظر برسد که آنها از رفتار سرمربی تیم خود دلخور هستند.

البته ممکن است این اقدام آنها معانی دیگری از جمله بن بست کامل مذاکرات هم باشد !

به نظر می رسد با اقدام دست جمعی بازیکنان داستان استراماچونی با استقلال وارد فاز جدیدی خواهد شد، اتفاقی که البته هنوز دقیقا مشخص نیست علت اصلی آن چیست و شاید باید تا چند ساعت آینده برای یافتن جواب آن صبر کرد !

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها