کد خبر : 35237

دلیل سکوت باشگاه استقلال در ماجرای مذاکرات دوحه

دلیل سکوت باشگاه استقلال در ماجرای مذاکرات دوحه

استقلال یکی از محرمانه ترین مذاکرات تاریخ فوتبال ایران را در دوحه انجام داد. اینکه ماجرای این سکوت تا این حد مهم شده به دلیل آن است که میلیون ها هوادار استقلال در انتظار این هستند تا پس از بیش از 20 روز تکلیف تیم خود را متوجه شوند.

به گزارش فوتبالی، نگاه هواداران استقلال به آن سوی آب های خلیج فارس و کشور قطر است تا ببینند مذاکرات سه نماینده باشگاه استقلال با وکیل و مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی چه خروجی‌ خواهد داشت؟ نکته مهم ماجرا اینکه طی 24 ساعت گذشته هیچ خبر ویژه‌ای از دوحه به تهران مخابره نشده و باشگاه استقلال اعلام کرده هر اتفاق جدیدی که در قطر رخ دهد، از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه به اطلاع هواداران این تیم خواهد رسید.

به نظر می‌رسد باشگاه استقلال در اقدامی کاملا درست علاقه‌ای به انتشار جزئیات مذاکرات و قدم به قدم و مرحله به مرحله با وکیل استراماچونی ندارد چرا که هر خبری که از دوحه به تهران برسد، قطعا واکنش‌های متفاوتی را به دنبال خواهد داشت که ممکن است این واکنش‌ها در مذاکرات طرفین تاثیرگذار باشد. قطعا در جریان هستید که طی چند روز گذشته انتشار بلیتهای پرواز نمایندگان استقلال به دوحه و چند صفحه از قرارداد استراماچونی در رسانه ها توسط عوامل داخل باشگاه، چه سر و صدایی کرد و کار به جایی رسید که وکیل استراماچونی با اعتراض به این قضیه، باشگاه را تهدید به متوقف کردن مذاکرات کرد.

نکته مهم دیگر این است که قرارداد قبلی استراماچونی با استقلال فسخ شده است و اگر قرار است قرارداد جدیدی برای همکاری بسته شود توافق روی بندها زمان بر است و قطعا چانه زنی روی هر کدام از بندها به زودی به نتیجه نمی رسد و در کل نمی‌توان هر ساعت خبر جدیدی به تهران مخابره کرد.

البته این نکته قابل توجه است که با توجه به بندهای خوب قرارداد قبلی، مطمئنا طرف ایرانی می خواهد آن بندها در قرارداد جدید بمانند. باید دید نتایج مذاکرات چه زمانی اعلام خواهد شد و استراماچونی در استقلال ماندنی می شود یا نه.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها