کد خبر : 35223

کالدرون ماندنی شود، این بازیکن رفتنی می شود!

کالدرون ماندنی شود، این بازیکن رفتنی می شود!

امید عالیشاه فقط یک شانس جهت ماندن در تیم دارد و آن هم جدایی کالدرون است.

به گزارش خبرورزشی، امید عالیشاه به خاطر درگیری با سیامک نعمتی وارد دردسر جدی شد و از روز درگیری به بعد هرگز نتوانست برای پرسپولیس بازی کند. البته بازی کردن به کنار، این بازیکن حتی در لیست ۱۸ نفره تیمش هم حضور نداشت و با اینکه تمرینات سختی را پشت سر گذاشت ولی هرگز نتوانست نظر گابریل کالدرون را تغییر دهد. کالدرون به راحتی عالیشاه که کاپیتان سوم تیمش بود را قربانی کرد تا به باقی بازیکنان هشدار بدهد با اولین حاشیه‌سازی، آن‌ها را از لیست کنار می‌گذارد؛ اتفاقی که می‌گویند برای علیرضا بیرانوند هم رقم خورده است.

به هر حال عالیشاه نزدیک در خروج است و نزدیکان باشگاه این موضوع را تأیید می‌کنند که او شانس زیادی برای ادامه همکاری با سرخپوشان ندارد. البته امید می‌گوید با باشگاه قرارداد دارد و طبق این قرارداد رسمی است که باید در تمرینات حاضر شود، اما شنیده می‌شود نام او در لیست خروجی تیم بوده و شانسی برای ادامه همکاری با کالدرون ندارد.

نکته ظریف ماجرا دقیقاً همین است؛ امید که با شماره ۲ در لیست پرسپولیس دیده می‌شود، فقط یک شانس جهت ماندن در تیم دارد و آن هم جدایی کالدرون است. اگر طبق همین شرایط و در ادامه دعوا‌های اخیر، کالدرون از پرسپولیس جدا شود، بدون تردید عالیشاه در تیم می‌ماند. این موضوع را می‌توان از پیشنهادات پرشماری که به دست این بازیکن رسیده، متوجه شد. به معنای دیگر، تقریباً همه باشگاه‌ها دل‌شان می‌خواهد یک هافبک و مهاجم شبیه عالیشاه در ترکیب خود داشته باشند و هر کس مربی بعدی پرسپولیس شود، امید را حفظ می‌کند ولی کالدرون اعتقاد دیگری دارد و امید را در لیست مازاد خود قرار داده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها