کد خبر : 35083

توضیحات ستاره جوان پرسپولیس درباره شایعه جدایی

توضیحات ستاره جوان پرسپولیس درباره شایعه جدایی

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جدایی از پرسپولیس فکر نمی‌کنم. فقط می‌خواهم از فرصت‌ها استفاده کنم و در نیم فصل دوم به یک مهره موثر تبدیل شوم.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی عبدی در جریان دیدار امروز خود با مدیر عامل پرسپولیس، اظهار داشت: من شخصا تمایلی برای جدایی ندارم. در واقع باید بگویم پرسپولیس را راحت به دست نیاوردم که آن را راحت از دست بدهم. حضور و بازی در پرسپولیس بهترین اتفاق در زندگی حرفه‌ای من بوده است.

واقعا بابت اعتماد کادر فنی و شخص آقای کالدرون و فرصتی که پرسپولیس به من داده است، ممنون هستم. تمام تلاش من برای این است که از فرصت‌هایی که به من داده می‌شود به خوبی استفاده کنم.

وی ادامه داد: باید از کادر تیم و همچنین همبازیانم و حمایت آن‌ها و باشگاه و هواداران و پیشکسوتان تشکر کنم. قطعا تمام تلاش خود را به کار بسته‌ام و امیدوارم انتظارات را بر آورده کنم. به تیم دیگری فکر نمی‌کنم. می‌خواهم نیم فصل دوم را با موفقیت بیشتر برای پرسپولیس پشت سر بگذارم. سعی من این است که یک مهره موثر برای پرسپولیس باشم و کادر فنی و هواداران از عملکرد من راضی باشند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها