کد خبر : 35028

شروط کالدرون برای بازگشت به پرسپولیس مشخص شد

شروط کالدرون برای بازگشت به پرسپولیس مشخص شد

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در آخرین ساعات حضور در تهران قبل از تعطیلات نیم فصل هم از بیان نارضایتی های خود غافل نشد و به شکل جدی خواسته هایش را با مدیران پرسپولیس مطرح کرد.

به گزارش ورزش سه، اوایل جمعه شب در حالی که هواداران پرسپولیس از صدرنشینی (موقت) در لیگ خوشحال بودند و با دلی شاد ورزشگاه آزادی را ترک می کردند، سرمربی این تیم با وجود رسیدن به همین دستاورد ها و قرار دادن تیمش در رتبه نخست جدول، دقایق پایانی حضور در استادیوم را کاملا برافروخته سپری کرد.

گابریل کالدرون که مدتی بود ساز نارضایتی کوک کرده بود و اختلافش با مدیران باشگاه پرسپولیس علنی شده بود، در نشست خبری به صحبت های پایان بازی مدیرعامل باشگاه هم واکنش نشان داد و گفت ناراحتی اش به خاطر موضوعاتی از جمله پاداش که انصاری فرد مطرح کرده نیست و دلایل دیگری دارد. او که چندین بار کلمه های پول و احترام را به زبان آورد، عصبانی رفت تا مدیران پرسپولیس به دنبال فرصتی برای طرح مشکلات با او بروند.

جلسه مهم هیئت مدیره با شرایط ویژه

این فرصت تنها چند ساعت بعد از نشست جنجالی کالدرون به دست آمد و هیئت مدیره باشگاه با او جلسه ای مهم و ویژه برگزار کرد. در این جلسه سرمربی آرژانتینی مطالبی بیان کرد که ضمانت کننده ادامه کارش در پرسپولیس بوده و در واقع شروط جدیدی را برای باشگاه گذاشته است تا برای آغاز نیم فصل دوم آنها را فراهم کنند.

این سه نفر باید از پرسپولیس بروند

یکی از سرفصل های مهم صحبت گابریل کالدرون، خروج چند نفر از بدنه باشگاه بود. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در جلسه با هیئت مدیره صراحتا خواسته که 3 نفر از اعضای باشگاه باید پرسپولیس را ترک کنند تا او حاضر باشد کار خود را ادامه بدهد.  با واکنش های اخیر فضای مجازی و مطالب خبرگزاری ها، تقریبا نام این سه نفر مشخص است و شناخته شده اند.

لیست مازاد پرسپولیس

دیگر موضوع صحبت های کالدرون با هیئت مدیره باشگاه، بحث لیست مازاد بوده است. به نظر می رسد نام هایی در این لیست قرار دارند که اتفاق نظر درباره جدایی شان وجود داشته باشد.

ماجرای اختلاف با بیرو

در جلسه صحبت های مهم دیگری هم درباره موضوع اختلافات اخیر سرمربی آرژانتینی با علیرضا بیرانوند مطرح شده است.

پول مهاجم خارجی را به بازیکن ها بدهید

همچنین مدیران باشگاه پرسپولیس درباره موضوع جذب مهاجم خارجی با کالدرون به صحبت پرداختند. این صحبت ها درباره بررسی چند و چون خرید مهاجم خارجی و گزینه های مختلف بوده است اما سرمربی پرسپولیس باز هم به این موضوع تاکید داشته که اولویتش صرف پول مربوط به مهاجم خارجی برای پرداخت مطالبات دیگر بازیکنان تیم است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها