کد خبر : 35015

و اینگونه پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد

و اینگونه پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد

در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر تیم سپاهان مقابل صنعت نفت اولین شکست فصل خود را متحمل شد و به این ترتیب پرسپولیس عنوان تشریفاتی قهرمان نیم فصل را به دست آورد.

به گزارش مشرق، آخرین مسابقه نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز در وزرشگاه تختی آبادان و بین دو تیم صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان از ساعت 16:45 برگزار شد. این مسابقه که معوقه از هفته یازدهم  لیگ برتر است با نتیجه  4 بر 2 به سود نفت ابادان به پایان رسید.

آخرین بازی نیم فصل جذاب و دیدنی و پرگل بود. صنعت نفت توانست با این پیروزی هم خودش را به رده چهارم جدول لیگ برساند و جانشین استقلال تهران شود و هم زمینه قهرمانی نیم فصل پرسپولیس را فراهم کرد. شاگردان دراگان اسکوچیچ نخستین شکست فصل را هم به تیم سپاهان تحمیل کردند. شاگردان قلعه نویی در آبادان که فوتبالی ها به این شهر لقب برزیل ایران ( به جهت حضور بازیکنان تکنیکی زیاد در این شهر) داده اند اولین شکست فصل خود را تجربه کردند. سپاهان با 31 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

سپاهان که تا پیش از این مسابقه با 6 گل خورده مستحکم ترین خط دفاع لیگ را داشت در این مسابقه 4 گل دریافت کرد. 

داور: علی بای

کمک داوران: سعید علی نژادیان – میلاد قاسمی

کارت زرد:  محمدرضا حسینی، مهدی کیانی( سپاهان) محمد اهل شاخه و محمود مطلق زاده (صنعت نفت)

 

کارت قرمز:-

گل:عیسی آل کثیر( دقیقه 7)، محمد قریشی( دقیقه 52)، محمد اهل شاخه( دقیقه 70) ، طالب ریکانی( دقیقه 82) برای نفت آبادان سجاد شهباززاده ( دقیقه28 )، محمدرضا حسینی( دقیقه 40) برای سپاهان

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان نیم فصل

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها