کد خبر : 34930

برانکو فقط پول نقد می خواهد و بس!

برانکو فقط پول نقد می خواهد و بس!

سرمربی کروات و پیشین تیم پرسپولیس، دور جدید مذاکرات خود با مدیران فعلی این باشگاه را از سر گرفته و به دنبال آن است که به توافقی فوری با سرخ‌ها دست یابد.

به گزارش خبرورزشی، برانکو ایوانکوویچ به فیفا شکایت کرده و از دستیارانش هم خواسته برای دریافت پول‌شان، همین راه را طی کنند. به همین علت، وضعیت برای باشگاه پرسپولیس واقعاً سخت شده زیرا آن‌ها در شرایط فعلی با ده‌ها مشکل مالی ریز و درشت مواجه هستند و خیلی زود باید با کالدرون هم تسویه حساب کنند. همچنین بازیکنان خارجی در صورتی که در این تعطیلات پول نگیرند، به راحتی می‌توانند با فسخ یک‌طرفه جدا شده و به تیم‌های دیگری بروند.

برانکو بیشتر از روز‌های قبل روی باشگاه فشار وارد آورده تا به پول خود برسد. او گزینه اصلی هدایت تیم ملی است و ترجیح می‌دهد قبل از آنکه فیفا علیه باشگاه پرسپولیس رأی بدهد، پرونده را با مذاکره بین وکلایش و مدیران باشگاه پرسپولیس حل کند وگرنه امکان دارد پرسپولیس محروم شود و آن وقت محبوبیت برانکو در ایران توسط پرسپولیسی‌ها که تنها حامیانش هستند، وارد چالش خواهد شد.

شنیدیم برانکو در تماس تصویری دوشنبه شب به انصاری‌فرد اعلام کرده بود هرگز حاضر به تخفیف ۵۰ یا ۶۰ درصدی نمی‌شود. کل مبلغ را می‌خواهد آن هم به صورت نقد. اگر باشگاه وارد عمل شده و به دنبال تسویه حساب نقدی باشد، از مبلغ یک میلیون دلاری که باید به او بپردازند، بخشی که خودش ترجیح می‌دهد را به عنوان تخفیف در نظر می‌گیرد. در این صورت، باشگاه می‌تواند نفس راحتی بابت محرومیت در پرونده شکایت برانکو بکشد و برانکو هم به پولش می‌رسد و مهم‌تر از آن، بدون حاشیه‌های بیشتر به نیمکت تیم ملی نزدیک می‌شود؛ نیمکتی که رسیدن به آن، یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایش بود.

سرمربی پیشین پرسپولیس بار‌ها عنوان کرده به خاطر اینکه حسن نیتی از سوی مسئولان باشگاه ندید، روند شکایت از پرسپولیس را به فیفا کشاند و حالا دو وکیل قدرتمند دارد تا بتواند پول خود را از باشگاه بگیرد. برانکو مدعی است ۱۸ ماه شد که هیچ پولی از باشگاه پرسپولیس به دستش نرسیده و حق دارد شاکی باشد.

با این حال، شنیده‌های ما حکایت از آن دارد که برانکو فقط به دنبال پول نقد است و هیچ وعده‌ای را نمی‌پذیرد. پرسپولیسی‌ها که لایحه دفاعیه خود را هفته قبل به فیفا ارسال کرده‌اند نیز می‌دانند که هیچ شانسی برای برد در این پرونده ندارند و به همین علت چانه‌زنی بر سر گرفتن زمان و تخفیف بیشتر را ادامه می‌دهند، اما حرف برانکو یک کلام است: «قبل از اینکه سرمربی تیم ملی شوم، پولم را نقد بدهید!»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها