کد خبر : 34905

زمزمه اخراج محترمانه فوق ستاره پرسپولیس به گوش می رسد؟

زمزمه اخراج محترمانه فوق ستاره پرسپولیس به گوش می رسد؟

مدیرعامل پرسپولیس از دوری گلر شماره یک این تیم تا پایان تعطیلات نیم فصل خبر داد.

به گزارش ورزش سه ، در شرایطی که خروج نام علیرضا بیرانوند در آستانه دیدار با شهرداری ماشهر در مرحله یک چهارم باعث ایجاد حواشی بزرگی شد، مدیرعامل این باشگاه از توافق برای دوری این گلر ملی پوش تا پایان تعطیلات نیم فصل خبر داد.

علیرضا بیرانوند که در چند دیدار اخیر سرخپوشان بنا به صلاحدید کادرفنی و گابریل کالدرون نیمکت نشین شده بود، در پایان تمرین پیش از اعزام به آبادان برای دیدار با شهرداری ماهشهر نامش در لیست سرمربی قرار نگرفت. موضوعی که با اعتراض تند این گلر همراه شد و بیرانوند در ادامه برای گفتگو با مدیرعامل راهی باشگاه شد.

گابریل کالدرون اما در گفتگویی که با برنامه فوتبال برتر داشت به این موضوع اشاره کرد که علیرغم اعتمادی که به بیرانوند دارد او تا پایان دیدار با نساجی جایی در تمرینات نخواهد داشت و از شروع نیم فصل با روحیه و انگیزه باید به جمع شاگردانش اضافه شود.

اتفاقی که به نظر می‌رسد در جلسه میان مدیرعامل و علیرضا بیرانوند نیز مورد توافق گلر شماره یک پرسپولیس قرار گرفته است. انصاریفرد در بخشی از صحبت‌های امروز خود بعد از ملاقات با کالدرون برابر خبرنگاران حاضر شد و در توضیح شرایط بیرانوند گفته:

با توافقی که صورت گرفته بیرانوند در دیدار با نساجی حاضر نخواهد بود و بعد از پایان تعطیلات نیم فصل به اردو و تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها