کد خبر : 34874

فوق ستاره پرسپولیس می تواند برود اما نمی رود!

فوق ستاره پرسپولیس می تواند برود اما نمی رود!

بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان باشگاه قول داده اند تا هفته آینده مشکلات من را حل کنند.

بشار رسن هافبک خوش تکنیک و بازیساز عراقی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:من از پرسپولیس طلب دارم. انشاالله مشکلات حل می‌شود. مسئولان باشگاه قول داده اند تا هفته آینده مشکلات من را حل کنند. خودم از پرسپولیس جدا نمی‌شوم و اطمینان دارم رادو هم از این تیم نمی‌رود.

بشار ادامه داد :من خیلی خوشحال هستم که در ایران زندگی می کنم و در این لیگ پر از حساسیت و چالش بازی می کنم. اینجا حتی زمانی که مقابل تیم انتهای جدول بازی می کنید، اصلا نمی توانید از پیروزی مطمئن باشید. من در تیمی بزرگ به نام پرسپولیس بازی می کنم که هواداران بسیار خوبی دارد و از حضور در این تیم خوشحال هستم. امیدوار هستم امسال هم تیم ما به فینال لیگ قهرمانان برسد و خیلی امیدوارم که خودم هم به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شوم. در حال حاضر در غرب آسیا فقط دو تیم هستند که می توانند با ما رقابت کنند؛ الهلال و السد.

او درباره سرمربی آرژانتینی پرسپولیس گفت:گابریل کالدرون خیلی سرمربی منظمی برای تیم است و خیلی تلاش می کند و زحمت می کشد.

وی افزود:من دوست دارم در ایران و در پرسپولیس کارم را ادامه دهم. امیدوار هم هستم که تیم به فینال آسیا برود و بهترین نتایج را بگیریم. اما بدون حقوق نمی توانیم کار بکنیم. اگر مشکلات مالی ادامه داشته باشد، نمی توان بدون پول ماند. نمی خواهم شرمنده هواداران بشوم و دوست دارم تلاشم را بکنم تا بهترین نتایج را برای هواداران به ارمغان بیاوریم چون خیلی آنها را دوست دارم؛ ولی اگر اینطور ادامه پیدا کند، نمی دانم چه اتفاقی می افتد. ممکن است مسائل مالی مجبورم کند که به تصمیمات دیگری فکر کنم. شاید من بتوانم به طور قانونی در نیم فصل از پرسپولیس جدا شوم اما خودم می خواهم بمانم. مشکلات مالی باید حل شود تا بتوانم بیشترین تلاش خودم را در تیم بکنم.

هافبک ملی پوش عراقی ادامه داد:من با بازیکنان پرسپولیس مثل سید جلال و بقیه رابطه خیلی خوبی دارم و بسیار خوشحالم از بودن در اینجا. بچه های تیم همه به من لطف دارند و شاید جای دیگری چنین دوستانی را پیدا نکنم.

پس از رسن، رادو دروازه بان پرسپولیس درباره مشکلاتش با علیرضا بیرانوند گفت: هیچ مشکلی با بیرانوند ندارم. او یک جنتلمن است. از لحاظ مالی هم مشکلات حل می‌شود چرا که انصاری فرد مدیرعامل خوبی است.

او تصریح کرد:من هم مانند رسن در پرسپولیس می‌مانم. منتظرم مشکلم حل شود.

بشار رسن در تابستان ۲۰۱۷ به پرسپولیس پیوست و توانسته دو قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را به دست آورد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کند.

این بازیکن عراقی در دیدارهای اخیر سرخ پوشان از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بوده است و یکی از عوامل اصلی نتایج خوب تیم بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها