کد خبر : 34783

بازی استراماچونی در حال عوض شدن / هواداران پشت چه کسی می ایستند؟

بازی استراماچونی در حال عوض شدن / هواداران پشت چه کسی می ایستند؟

با حرف‌های علی فتح الله زاده عضو جدید هیات مدیره استقلال در برنامه علی ضیا، مشخص شد که پروژه بازگشت استراماچونی به استقلال به این سادگی نیز نخواهد بود.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که با پرداخت مبلغ مطالبات سرمربی ایتالیایی، انتظار می رفت عقد قرارداد جدید او با استقلال به سرعت به مرحله اجرا برسد، این اتفاق هنوز رخ نداده اگرچه به دلیل تعطیلی تمرینات، این موضوع از حساسیت سابق خود خارج شده است.

در شرایطی که استقلال برای اولین بار در ماجراهای تحریم، دست به کار مهمی زد و توانست مبلغ قرارداد استراماچونی را به شکل قانونی به حساب وی واریز کند تا این مربی هیچ دردسری برای انتقال پول به کشورش نداشته باشد، هنوز موضوع عقد قرارداد با وی به سرانجام نرسیده است و البته خود استراماچونی هم که تقریبا گفتگوهای مختلفی با نشریات ایتالیایی انجام می‌داد از زمان حضور در سفارت ایران در رم و دریافت مبلغ حق الزحمه کار را پیش نبرده است.

علی فتح الله زاده عضو هیات مدیره آبی‌ها اعلام کرد که استراماچونی همه مبلغ قراردادش را درخواست کرده، چیزی که با هر متر و معیاری و در هر باشگاهی در هر جای دنیا زیاده خواهی تلقی می شود، حتی اگر بدقولی و نگرانی بخشی از طبیعت تیمی باشد که مربی در آن مشغول است. البته فتح الله زاده ابراز امیدواری کرد که استراماچونی (که با حمایت ویژه هواداران دست بالا را در قرارداد پیدا کرده، عملا قرارداد دوساله اش را نقض کرده است) ظرف امروز و فردا جواب مثبت خود را به استقلال بدهد و با حاضر شدن پای میز قرارداد، توافقنامه جدید خود را با این باشگاه رسمی و عملیاتی کند.

هواداران استقلال باید به خاطر داشته باشند که قبلا یک بار در موضوع وینفرد شفر با فشاری که به باشگاه وارد کردند، عملا موضع مدیریت را تضعیف و مدیران وقت را به عقد قراردادی گزاف مجبور نمودند. کاری که بعدا برای استقلال خسارت بار شده و ظاهرا هنوز هم پرونده آن بسته نشده.

استوری امیر سلطانی معاون ورزشی استقلال؛او نگران است حرفهای امروز فتح الله زاده دستمایه تنشی تازه میان سرمربی و باشگاه شود.

حال انتظار می رود با در نظر گرفتن اولویت ها باشگاه نیز از حمایت هواداران واقعی استقلال در موضوع استراماچونی برخوردار باشد؛ همانطور که گفته شد انتقال پول آنطور که سرمربی ایتالیایی می‌خواست و البته هیچ باشگاهی در ایران زیر بارش نرفته بود، انجام شده و حالا نوبت استراماچونی است که حسن نیت خود را به باشگاهی که همه چیزش را در اختیار قرار داده، نشان دهد.

در این بین  شاید لازم باشد هشتگ جدیدی هم ساخته شود؛ هشتگی در ادامه ابراز محبت بی شائبه ای که پای سرمربی ایتالیایی را به سمت بازگشت به ایران کشاند. اینبار اما شاید نیاز باشد حمایت هواداران متوجه باشگاه نیز باشد.

چیزی که اساس کار استرا و همبستگی استقلالی‌هاست که در سه بازی گذشته ضرر سنگینی از غیبت سرمربی‌شان تحمل کردند و به احترام کاری که او در ایران انجام داد دم نزدند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها