کد خبر : 34766

بازیکن پرسپولیس نقره داغ شد

بازیکن پرسپولیس نقره داغ شد

کمیته استیناف آرای خود را درباره درخواست تجدیدنظر خواهی تیم‌ها و بازیکنان صادر کرد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف آرای خود را درباره درخواست تجدیدنظر خواهی تیم ها و بازیکنان صادر کرد.

*با توجه به درخواست استیناف سحر رمضانی ، بازیکن تیم سپاهان اصفهان، کمیته استیناف اعلام کرد با توجه به محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نمایند، به عمل نیامده است. بر همین اساس مستندا به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره با اصلاح حکم محرومیت از شش ماه به شش جلسه، عینا تایید می گردد. این رای قطعی است.گفتنی است، وی به دلیل توهین، فحاشی و ضرب و جرح بازیکن تیم مقابل و یکی از تماشاگران از سوی کمیته انضباطی با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و به مدت 6 ماه از همراهی تیم خود محروم شد.

* با توجه به درخواست استیناف فرشاد احمدزاده ،کمیته استیناف اعلام کرد با توجه به محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نمایند، به عمل نیامده است. بر همین اساس مستندا به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عینا تایید می گردد. این رای قطعی است.لازم به ذکر است، وی با حکم کمیته انضباطی به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیم خود به خاطر توهین به داور محروم شده بود.

* با توجه به درخواست استیناف باشگاه پرسپولیس تهران به طرفیت از مهدی زارع نسبت به رای شماره 676 مورخ 27 آبانماه 98، کمیته استیناف اعلام کرد با توجه به محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نمایند، به عمل نیامده است. بر همین اساس مستندا به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عینا تایید می گردد. این رای قطعی است.گفتنی است، کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس را به دلیل پرتاب بطری آب از سوی تماشاگرانش که باعث شد تا یک دستگاه لب تاپ آسیب ببیند، باشگاه فوق را به پرداخت 160 میلیون ریال جریمه نقدی در حق زارع محکوم کرد. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس را به دلیل تخلف تماشاگرانش به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

*پس از درخواست استیناف باشگاه تراکتور به دلیل رای کمیته انضباطی مبنی بر پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی ناشی از تخلف تماشاگران این تیم مبنی بر پرتاب بطری و فحاشی به ناظر داوری، انداختن لیزر به چشم دروازبان در مسابقه تیم های تراکتور سازی تبریز و پارس جنوبی جم، کمیته استیناف اعلام کرد با توجه به محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نمایند، به عمل نیامده است. بر همین اساس مستندا به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عینا تایید می گردد. این رای قطعی است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها