کد خبر : 34688

فدراسیون فوتبال پول ویلموتس را از یک شرکت داخلی قرض کرد

فدراسیون فوتبال پول ویلموتس را از یک شرکت داخلی قرض کرد

وزیر ورزش و جوانان گفت : به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکای جنایتکار فدراسیون فوتبال برای پرداخت حقوق ویلموتس ناچار شد از شرکت‌های داخلی استقراض کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در حاشیه دیدار لاریجانی رییس مجلس از نمایشگاه دستاوردهای ورزش در محل مجلس شورای اسلامی وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را درباره حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران ارائه کرد.

مسعود سلطانی فر گفت: ریشه مشکلات پرداختهای مالی به ویلموتس و استراماچونی تحریم های ناعادلانه و ظالمانه آمریکای جنایتکار است و این بار جوانان و فوتبال را هدف گرفته است.

وزیر ورزش  افزود: از زمان حضور کی‌روش تا هم اکنون محل تامین پرداخت های حقوق و مطالبات مربیان خارجی از منبع کمک ها و عواید فیفا به فدراسیون فوتبال بوده و هیچگاه از منابع داخلی و بودجه ورزش کشور این پرداختها تامین نشده است.

وی در پایان گفت: متاسفانه با فشارهای ناشی از تحریم ظالمانه، فیفا نمی تواند بدون مجوز وزارت خزانه داری آمریکا حقوق حقه و مطالبات فوتبال ایران را بپردازد و فدراسیون فوتبال ناچار شد با استقراض از یکی از شرکت‌های داخلی که با مصوبه ستاد مقابله با تحریم ها صورت گرفت حقوق سرمربی تیم ملی را پرداخت کند و البته قرار شد در فروردین ماه سال آینده قرض خود را پس دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها