کد خبر : 34528

می‌خواهند هر وقت استقلال آماده شد بازی کنیم؟

می‌خواهند هر وقت استقلال آماده شد بازی کنیم؟

مدیر عامل سپاهان می گوید تیمش آماده بازی برابر استقلال است و دوست ندارد این بازی به تعویق بیفتد.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی اعلام کرد، بهتر است بازی این تیم برابر سپاهان که طبق برنامه دوشنبه برگزار می شود به تعویق بیفتد؛ با این حال مسعود تابش نظر دیگری دارد.

مدیرعامل سپاهان در گفتگو با ورزش سه ضمن تاکید بر این نکته بیان کرد: دیروز ما به شورای تأمین دعوت شدیم و در مورد مسائل مختلف با ما صحبت کردند.

او با اشاره به بازیکنان تیم ملی امید افزود: هم ما در تیم ملی بازیکن داریم و هم آنها. من تعجب می کنم که آقای خلیل زاده گفتند که بازی عقب بیفتد. برای چه این بازی نباید انجام شود؟ ما یک بازی عقب افتاده هم داریم و شرایط برای ما سخت می شود. ما اصرار به برگزاری این بازی داریم.

تابش افزود: امیدوارم به بهانه های مختلف مثل آلودگی هوا این بازی لغو نشود. احساس می کنم چون استقلال شرایط مناسبی دارد، می خواهند بازی در زمان دیگری برگزار شود. برای چه؟ ما به اندازه کافی تعطیلی در لیگمان داشته ایم. من برخلاف سرپرست باشگاه استقلال، مصر به برگزاری بازی هستیم. دیروز هم که در شورای تامین جلسه داشتیم، حرفی در مورد لغو بازی نشد. درست نیست که هر وقت استقلال اعلام آمادگی کرد، بازی کنیم.

در پایان از مسعود تابش در رابطه با حضور احتمالی نورافکن و محبی در ترکیب سپاهان مقابل استقلال و محرومیت آنها پرسیدیم که او افزود: بازی های تیم ملی امید در فیفادی نیست و چرا باید محروم شوند. البته این سوال را باید از سرمربی تیم آقای قلعه نویی بپرسید که آیا بدون این بازیکنان بازی خواهد کرد یا خیر.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها