کد خبر : 34364

شکایت جدید برای پرسپولیسی ها در راه است

شکایت جدید برای پرسپولیسی ها در راه است

نیلسون از ۵ سال پیش تا به حال هنوز از پرسپولیسی‌ها طلبکار است. طلب او بیش از ۲۰ هزار دلار نمی‌شود، اما همین مبلغ را هم پرسپولیسی‌ها پرداخت نمی‌کنند.

به گزارش خبرورزشی،  نیلسون در فصل دوازدهم و به درخواست مانوئل ژوزه به پرسپولیس آمد. دروازه‌بان برزیلی که سه فصل بسیار خوب در پرسپولیس داشت، اما به شکل عجیبی از جمع سرخپوشان رفت. او بعد از ژوزه با یحیی گل‌محمدی، علی دایی و حمید درخشان همکاری داشت و در نهایت در لیست مازاد حمید درخشان قرار گرفت. درخشان از مدیران باشگاه خواست نیلسون را از لیست کنار گذاشته و مسعود همامی را به پرسپولیس بیاورند تا با زوج سوشا مکانی و همامی، فصل را ادامه بدهند. این اتفاق به ضرر سرخپوشان شد زیرا آن‌ها امنیت خط دروازه را از دست دادند و در نهایت همامی از باشگاه بابت فقط یک بازی ۸۰۰ میلیون تومان گرفت و سوشا هم از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد.

با این حال نیلسون از ۵ سال پیش تا به حال هنوز از پرسپولیسی‌ها طلبکار است. طلب او بیش از ۲۰ هزار دلار نمی‌شود، اما همین مبلغ را هم پرسپولیسی‌ها پرداخت نمی‌کنند. این در حالی است که برخی می‌گویند بیشتر از ۷۰ هزار دلار به باشگاه تخفیف داده و حالا در انتظار دریافت ۲۰ هزار دلار باقی مانده است و اگر این اتفاق رخ ندهد، با شکایت دوباره به فیفا، درخواست ۹۰ هزار دلار کامل به علاوه غرامت دیرکرد پرداخت پول می‌کند.

با نیلسون که حالا دیگر وارد دنیای مربیگری شده، در این مورد به صحبت پرداختیم. او در پاسخ به سؤال ما گفت: «همیشه این موضوع را گفته‌ام که علاقه خاصی به پرسپولیس داشته و دارم و می‌خواهم روزی برای ادامه مربیگری به این تیم بیایم، اما رفتار بدی با من شد، رفتاری که اصلاً انتظارش را نداشتم. آن‌ها به من دروغ گفتند با اینکه من صداقت کافی را نشان دادم.»

نیلسون اضافه کرد: «وقتی پرسپولیس درگیر حضور در یک تورنمنت بین‌المللی (لیگ قهرمانان آسیا) بود، مدیران باشگاه از من تخفیف خواستند تا فوراً به صورت نقدی تسویه کرده و شکایتم را خنثی کنند. من همان زمان، تخفیف بسیار خوبی به آن‌ها دادم به این خیال که نقداً تسویه حساب کنم، اما بعد از تخفیف، هیچ پولی به حسابم واریز نشد و حالا ۲۰ هزار دلار طلبکار هستم. وکیلم با مدیران باشگاه صحبت کرد و آن‌ها خواستار آن شدند تا من رقم بسیار کمی بگیرم و دیگر شکایتم را پیگیری نکنم، اما من تمام پولم را می‌خواهم و تا قبل از ژانویه (اواسط دی‌ماه) اگر به پولم نرسم، شکایتم را دوباره بدون تخفیف دنبال می‌کنم. دیگر حاضر نیستم حتی یک یورو به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهم. اگر آن اتفاق رخ بدهد و به سمت شکایت بروم، همه پولم به علاوه غرامت دیرکرد را طلب می‌کنم.»

او در نهایت گفت: «من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و آمار می‌گوید دروازه‌بان خوبی برای این تیم بودم. حالا هم چیزی غیر از حقم نمی‌خواهم. انتظارم این است که با احترام بیشتری با من رفتار شود. امیدوارم آنها، شرایط مرا درک کنند و پولم را بدهند. من هم قول می‌دهم دیگر شکایتی از باشگاه نداشته باشم، اما اگر غیر از این باشد، مجبور می‌شوم تصمیم دیگری بگیرم.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها