کد خبر : 34363

علیپور کاری که نباید می کرد را دوباره انجام می دهد

علیپور کاری که نباید می کرد را دوباره انجام می دهد

بعد از پنالتی چیپ و حواشی از دست دادن پیروزی، اکنون علیپور مدعی است کالدرون فرصت دوباره‌ای به او برای زدن پنالتی خواهد داد.

به گزارش ورزش سه، علی علیپور بعد از روز‌های پرفشار ابتدای فصل، اکنون با روحیه بهتری در ترکیب سرخپوشان به میدان می‌رود و امیدوار است در پایان فصل بار دیگر همراه با قهرمانی تیمش به کفش طلای آقای گلی نیز دست یابد.

باید مثل بازی رفت پارس را ببریم

خدا را شکر همه چیز فعلا خوب است. شرایط تیم هم خوب است. بچه‌ها هم کمک می‌کنند تا بتوانیم موفق باشیم و بتوانیم به هدفی که داریم برسیم. می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم و نباید به حواشی حریف طی چند روز اخیر توجه کنیم. بازی با پرسپولیس به هر حریفی این انگیزه را می‌دهد تا مقابل قهرمان چند فصل اخیر بدون توجه به مشکلات نمایش خوبی داشته باشد و این کار را ما را سخت خواهد کرد. با این حال امیدوارم همانند بازی رفت، این بار هم مقابل پارس پیروز زمین باشیم و شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

دوباره بازی فراز کمالوند را نمی‌خوریم

ما با این تصور که سرمربی پارس جدا شده به مصاف این تیم نخواهیم رفت. چرا که هر مربی و تیمی که جلوی ما می‌خواهد حاضر شود این حرکات را می‌کند. همین آقای کمالوند در جام حذفی دو فصل قبل فکر کنم با نفت آبادان بود که حتی ساعاتی قبل از بازی مدعی شده بودند به دلیل مشکلات مالی تیمش حاضر نمی‌شود و در نهایت، اما بازی کردند و در ضربات پنالتی باختیم. ما نباید اسیر این حواشی شویم و با تمرکز روی عملکرد و شرایط خودمان به دنبال نتیجه گیری خواهیم بود. مشکلات مالی زیاد است، اما وقتی جلوی پرسپولیس می‌خواهند بازی کنند این مشکلات را پررنگ‌تر می‌کنند، اما مطمئنا در این بازی حاضر خواهند شد تا جلوی پرسپولیس نمایش بهتری داشته باشند، اما ما همچنان به دنبال برد خواهیم بود.

بشار باعث شد تا توپم گل نشود

موقعیت خوبی بود و خودم هم حسرت آن را می‌خورم. من پشت توپ و با پای راست فرصت خوبی داشتیم و بشار هم مرا ندید و می‌خواست با پای چپ غیرتخصصی بزند که جفت‌مان ناهماهنگ عمل کردیم و باعث شد توپ گل نشود و این فرصت ایده آل از دست برود.

بازی در پرسپولیس سخت است و انتظار بالا

بازی در پرسپولیس واقعا خیلی سخت است و هواداران از تک تک ما انتظار دارد که تیم را بالا نگه داریم. الان با هم هماهنگ هستیم و امیدوارم بتوانیم به خواسته خودمان نزدیک شویم. من هم هر روز تلاشم را بیشتر و بیشتر می‌کنم تا بتوانم این انتظارات از خودم را به بهترین شکل برآورده کنم و بتوانم مهره‌ای تاثیرگذار در ترکیب باشم.

الان می‌دانیم کالدرون از ما چه می‌خواهد

تا بخواهیم به جو و شرایط جدید آشنا شویم زمان برد و این کاملا طبیعی بود. اما الان در چند بازی اخیر توانستیم چیز‌هایی که مربی از ما خواسته را به خوبی انجام دهیم و امیدوارم بتوانیم بیشتر از گذشته نیز به شرایط فنی مناسب برسیم و کیفیت مدنظر کادرفنی و خصوصا هواداران را به نمایش بگذاریم.

مهاجم خارجی دلارش را می‌گیرد و می‌رود پی کارش

من اول فصل در مصاحبه ام گفتم که نه تنها تیم ما که هر تیم دیگری که این همه هزینه برای بازیکن خارجی می‌کند باید تصمیمات بهتری بگیرد و تمام شرایط را بسنجد. اگر می‌خواهیم بازیکنی بگیریم که نتواند حتی در سطح بازیکن خودمان کمک کند، چرا باید این همه ارز هزینه شود. در ایران خودمان و در تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تراکتور می‌توانیم بازیکن ایرانی خوب داشته باشیم. باید اعتقاد داشته باشیم و به آن‌ها اعتماد و کمک کنیم تا بتوانیم لیگ خوب و قدرتمندی را داشته باشیم و این به تیم ملی ما هم کمک می‌کند. بازیکنان خارجی دو ماه سه ماه بیشتر در ایران نیستند و بعد شکایت می‌کنند و طلب آن‌ها دوبله می‌شود، بدون اینکه کمکی به تیم کرده باشند. اما همین پول را که می‌خواهند به بازیکن ایرانی بدهند، کلی سختگیری می‌کنند و اینکه می‌گویند فلان مبلغ را ببخش و فلان. به طور مثال در تیم بزرگی مثل پرسپولیس به خاطر هوادار باید بیشتر مبلغ هر فصل را ببخشی. به هر حال پرسپولیس است و انتظار زیاد است. همه می‌خواهند پرسپولیس در یک روال نرمال و طبیعی به نتایج خوبی برسند. از من و هر بازیکن دیگری انتظار دارند که بهترین عملکرد را داشته باشد. این پتانسیل را در من و دیگر بازیکنان می‌بینند و این باعث می‌شود تا فشار روی بازیکن زیاد شود. تنها کاری که ما می‌توانیم بکنیم تا همه خوشحال شوند و در راستای اهداف تیمی و شخصی باید همیشه در بالاترین حد باشیم و انتظارات را برآورده کنیم.

بله، باز دنبال آقای گلی خواهم بود

همه مهاجمان دنیا به آقای گلی فکر می‌کنند و من هم صد درصد به این اتفاق خوشحال کننده فکر می‌کنم. ولی اینکه بخواهم صد درصد تمرکزم روی این مساله باشد اینطور نیست. چرا که اگر یک مهاجم بخواهد به این فکر کند که همیشه باید به گلزنی فکر کند فشار را روی خودش هم بیشتر می‌کند. باید بیشتر روی تیم و موفقیت تیمی فکر کرد. خدا بزرگ است و فرصت زیاد. من تلاش می‌کنم و به حمایت هواداران هم نیاز دارم و البته از هم‌تیمی‌های خودم هم تشکر می‌کنم که چه در زمین و چه بیرون از آن همیشه حامی ام بودند و در کنار هم بهترین هستیم.

کالدرون گفت باز فرصت زدن پنالتی به من را خواهد داد

بعد از آن پنالتی که خراب شد اول از همه باید این را بگویم که دیگر پنالتی چیپ نمی‌زنم و اشتباه بود این حرکت و البته تمام شد و رفت. بعد از چند روز با کالدرون حرف زدم و او گفت مشکلی برای پنالتی زدن تو ندارم و در بازی‌هایی که جلو هستیم به تو پنالتی خواهم داد. همانطور که گفتم اول موفقیت تیم در اولویت همه ما قرار دارد و شادی و رضایت ما بعد از یک هفته تمرین با کسب نتیجه مناسب همراه خواهد بود.

قرارداد و پیشنهاد با مدیربرنامه؛ تمرکزم روی فوتبال است

اول فصل اتفاقاتی افتاد و برای من تجربه شد که دیگر وارد این داستان‌ها نشوم و مدیر برنامه کارهایم را دنبال کند. الان تمام تمرکزم روی پرسپولیس است و اینکه بتوانم با تلاش بیشتر برای اهداف تیم تلاش کنم. اگر باشگاه پرسپولیس و طرفداران ما را بخواهند و لایق این تیم باشیم در خدمت شان خواهم بود.

حرف نزنم بهتر است تا دروغ بگویم؟

نه، چیز خاصی نبود. داستان‌هایی پیش می‌آید و بازیکن در شرایط ناراحتی و فشار و هجمه قرار دارد. صحبت‌هایی پیش می‌آید و در آن لحظاتی که ناراحت هستم بهتر است خودم را کنترل کنم. خدا را شکر این مسائل تمام شده و پرسپولیس هم رفته به رفته بهتر می‌شود و اهداف قهرمانی خودمان را دنبال می‌کنم.

هیچ فضای منفی مانع از چهارمین قهرمانی‌مان نیست؟

نه، بچه‌ها تک به تک این هدف را دارند که برای چهارمین بار قهرمان شوند و این پتانسیل را هم داریم. مصمم برای این اتفاق هستیم و باید بازی به بازی پیش برویم و طرفداران را خوشحال کنیم و به قهرمانی برسیم. ما سخت تلاش می‌کنیم ان شاالله برای قهرمانی بعدی با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادرفنی و حمایت مدیریت به این هدف خواهیم رسید.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها