کد خبر : 34195

شهرخودرو استقلال را تهدید به حذف از آسیا کرد!

شهرخودرو استقلال را تهدید به حذف از آسیا کرد!

در پی ممنوع الخروج شدن سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم فوتبال شهرخودرو و دستور توقیف اموالش به خاطر بدهی مالیاتی، مدیر این تیم از استقلال خواست مشکل رحمتی را پیش از حساسیت AFC حل کند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که باید به زودی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود برود، قرار بود اردویی برون‌مرزی را با حضور تمامی بازیکنانش زیر نظر کادرفنی برگزار کند، اما بدهی باشگاه استقلال به مهدی رحمتی و ممنوع‌الخروجی او، سبب شده که برگزاری اردوی خارجی شهرخودرویی‌ها در ابهام قرار گیرد.

مجتبی سرآسیایی مدیر تیم شهر خودرو در خصوص بدهی باشگاه استقلال به سید مهدی رحمتی که باعث شده علاوه بر ممنوع‌الخروج شدن، حساب‌های این بازیکن هم مسدود شود، اظهار کرد: می‌خواهیم به اردوی خارجی برویم و در تلاشیم تا هرچه زودتر مشکل مربوط به مهدی رحمتی را حل کنیم. اگر این مشکل حل نشود، شاید مجبور شویم به کل اردوی برون‌مرزی را منتفی کنیم.

وی افزود: نامه توقیف اموال رحمتی را اداره مالیات به باشگاه زده، مالیاتی که استقلال متعهد شده پرداخت کند. امروز علاوه بر مهدی رحمتی، شهرخودرو نیز دچار مشکل بزرگی شده و از استقلالی‌ها می‌خواهیم در همین روزها، مساله را حل کنند تا مشکلی بین دو باشگاه به وجود نیاید.

مدیر تیم شهرخودرو در ادامه به صورت غیر مستقیم به استقلال هشدار داده است برای جلوگیری از حذف از لیگ قهرمانان آسیا این مشکل را حل کند. وی گفت: ابدا دوست نداریم شرایط به شکلی پیش رود که مجوز حرفه‌ای استقلال دستخوش مشکلاتی شود و AFC روی آن حساس شود، اما باید به شهرخودرو حق بدهید که اگر همکاری لازم در خصوص ممنوع الخروجی مهدی رحمتی، با این باشگاه انجام نگیرد، از طریق مراجع قانونی پیگیری کنیم.

سرآسیایی در خصوص سفر به مالزی و قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید ابتدا از حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو نیز تشکر کنیم، که مقدمات سفر را در این شرایط سخت اقتصادی برایمان فراهم کرد. برایم مایه افتخار است که به عنوان یک خراسانی برای نخستین بار، نماینده تیم این استان در بالاترین سطح آسیا باشم. گرچه در گروه سختی نیز قرار گرفته‌ایم، اما ابتدا باید تمام تمرکزمان را روی دو بازی مرحله پلی‌آف بگذاریم تا انشالله به بهترین شکل از پس رقبا برآییم.

مدیر تیم شهرخودرو خراسان با اشاره به اشتباهات داوری گفت: قرار گرفتن شهرخودرو در اینجای جدول به مسائل فنی مربوط نیست. گرچه در جنگی نابرابر، در حال رقابت با سایر تیم های لیگ برتری هستیم، اما علیرغم مشکلات مختلفی که هست، تک‌تک اعضای باشگاه، از مالکیت، تا کادرفنی و بازیکنان، همه تلاش می کنند تا بهترین اتفاق رقم بخورد. متاسفانه اتفاقاتی خارج از مباحث فنی، در حال رخ دادن است که باعث شده اینجای جدول باشیم‌.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها