کد خبر : 33862

کالدرون چگونه علیپور را زنده کرد؟

کالدرون چگونه علیپور را زنده کرد؟

مهاجمان ایده‌آل و یا تمام‌کننده از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و هر هفته می‌توانند برای تیم خود گلزنی کنند. علی علیپور هم در فصول گذشته از جمله این بازیکنان بوده است.

به گزارش خبرورزشی، علی علیپور، علاوه برگلزنی، در جریان بازی با اعمال فشار روی خط دفاع حریف باعث می‌شود فشار تیم حریف از سایر بازیکنان خودی کاهش یابد و بدین ترتیب فرصت بازیسازی و مالکیت افزایش پیدا می‌کند.

دوندگی بالا در کنار شم گلزنی از علیپور مهاجمی دلخواه برای پرسپولیس و برانکو ساخته بود، اما از زمان روی کار آمدن گابریل کالدرون این معادله به‌هم خورد. علیپور نزول کرد و نتوانست همچون گذشته در پرسپولیس مؤثر بازی کند و حتی کالدرون او را نیمکت‌نشین کرد.

مصاحبه کالدرون علیه مهاجم اول تیمش باعث شد خیلی‌ها تصور کنند این یکی هم از تفکرات سرمربی آرژانتینی خارج شده است در حالی که این‌طور نبود. کالدرون در طول هفته گذشته به صورت اختصاصی با علیپور تمرین گلزنی و ضربه به چهارچوب کرد. دیروز یکی از بازیکنان پرسپولیس به ما خبر داد سرمربی آرژانتینی شخصاً بر تمرینات گلزنی علیپور نظارت داشت و همواره مهاجم اول تیمش را تشویق می‌کرد تا مهیای بازی با ذوب‌آهن شود.

علیپور هم پس از این تمرینات اختصاصی و تشویق‌های روحیه‌بخش کالدرون دوباره اوج گرفت و توانست در اصفهان نه تنها یک گل بزند بلکه روی سرعت خودش یک پنالتی بگیرد که آن را مهدی ترابی تبدیل به گل کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها