کد خبر : 33713

شیخ دیاباته بهار تهران را می بیند؟

شیخ دیاباته بهار تهران را می بیند؟

جدایی ناگهانی چند ستاره خارجی استقلال در فصول اخیر آن هم پس از تنها نیم فصل یا یک فصل موجب شده تا هواداران استقلال حالا نگران آینده شیخ دیاباته باشند.

شیخ دیاباته مهاجم تنومند استقلال حالا جایگاهی ویژه در قلب هواداران پیدا کرده است. این بازیکن با گلزنی های خود به همراه مهدی قائدی، استقلال را پس از 1310 روز به صدر جدول آوردند و هیچ هوادار استقلال دوست ندارد که او جدا شود. این درحالی است که باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد که تیم الغرافه قطر این مهاجم را زیر نظر گرفته است.

امیرحسین فتحی روز گذشته در گفتگوی خود با خبرورزشی به دیاباته نیز اشاره ای داشت. صحبت هایی که تا حد زیادی می تواند موجب دلگرمی هواداران باشد.

فتحی در خصوص وضعیت قرارداد دیاباته گفت: قرارداد این بازیکن ۵۰۰ هزار دلار است و او در استقلال می ماند. این بازیکن با تشویق استراماچونی به تهران آمده و در استقلال بازی می کند و در تیم ما می ماند. در مورد روزبه چشمی، قائدی و ... هم بگویم که همه این نفرات در استقلال می مانند. اتفاقا یک مهاجم خارجی هم در نیم فصل به تیم اضافه می کنیم. سرمربی تیم استقلال به انتخاب بازیکنان فنی مد نظر خود اصرار داشت و دیدید که دیاباته با کیفیت خوب به تیم ما اضافه شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها