کد خبر : 33585

افشاگری مدیر ارشد پرسپولیس از قیمت مهاجم مدنظر کالدرون

افشاگری مدیر ارشد پرسپولیس از قیمت مهاجم مدنظر کالدرون

مدیران باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستند تا مشکل گلزنی این تیم را حل کند.

به گزارش خبر ورزشی ، مهاجمی که جانشین جونیور براندائو در لیست تیم می‌شود و قرار است لبخند را به لب گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس برگرداند. اتفاقاً کالدرون در مصاحبه‌های اخیر خود در مورد انتخاب این مهاجم نیز صحبت‌هایی به میان آورده و مدعی شده جذب بازیکن مدنظرش قطعی است؛ او بازیکن مورد نظرش را انتخاب کرده و باقی قضایا به شخص مدیرعامل باشگاه ارتباط پیدا می‌کند.

در این مورد یکی از مدیران ارشد پرسپولیس در خصوص جذب بازیکن خارجی به ما گفت:

«به صورت قطعی به دنبال آن هستیم تا بازیکن مدنظر کالدرون را به ایران بیاوریم. البته همان‌طور که می‌دانید، بودجه‌مان بسیار محدود است و نمی‌توانیم خرج زیادی برای جذب بازیکن خارجی کنیم ولی به اندازه توان‌مان، رضایت کالدرون را جلب خواهیم کرد. نهایتاً بین ۶۰۰ تا ۶۵۰ هزار دلار محاسبه کردیم تا یک مهاجم گلزن را به لیست کالدرون اضافه کنیم و مشکلات تیم حل شود. این شانس هم برای‌مان وجود دارد که بتوانیم با همین رقم، مهاجم مدنظر کالدرون را به ایران بیاوریم.»

این در حالی است که مدیران باشگاه بار‌ها نسبت به رقم ۵۷۰ هزار دلاری که ایرج عرب با جونیور براندائو قرارداد بسته بود، اعتراض داشتند ولی حالا شرایط تغییر کرده و مدیریت فعلی به دنبال رقمی بالاتر از این برای جذب مهاجم خارجی جدید است! البته مدیران پرسپولیس مشخص نیست با کدام بودجه و از کدام محل درآمدزایی قرار است مهاجم جدید را به تیم اضافه کنند، چون شرایط مالی باشگاه بسیار پیچیده و حتی نگران‌کننده است.

در حال حاضر، بازیکنان جدا از آنکه به دنبال رسیدن مطالباتش‌شان به مرز ۵۰ درصد قبل از شروع نیم‌فصل هستند، انتظار دریافت مطالبات فصل قبل را هم می‌کشند. گابریل کالدرون در مورد پول خود صحبت‌هایی را مطرح کرده و تا دل تان بخواهد شکایت بین‌المللی علیه باشگاه وجود دارد. با این شرایط، باشگاه به دنبال جذب مهاجمی است که تا حدود ۶۵۰ هزار دلار دیگر هزینه روی دست پرسپولیس می‌گذارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها