کد خبر : 33528

بیرانوند در مورد برانکو خبر ویژه ای دارد؟

بیرانوند در مورد برانکو خبر ویژه ای دارد؟

علیرضا بیرانوند که از مارک ویلموتس لقب «هیولا» را گرفته بود، در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در فرودگاه، جملات جالبی را به کار برد.

به گزارش خبرورزشی، علیرضا بیرانوند بامداد دیروز از هنگ‌کنگ به قطر و سپس به تهران بازگشت. او هنگام ورود با استقبال بی‌نظیری از سوی هوادارانش در فرودگاه مواجه شد و این اتفاق در حالی رخ داد که ساعت حدود ۳ بامداد را نشان می‌داد.

اما ماجرای این خبر به یک جمله جالب از علیرضا بیرانوند مربوط می‌شود. او که از مارک ویلموتس لقب «هیولا» را گرفته بود، در مصاحبه با خبرنگاران حاضر در فرودگاه، جملات جالبی را به کار برد. علیرضا در بخشی از حرف‌هایش درخصوص احتمال فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس گفت: «در هنگ‌کنگ حدود ۴۵ دقیقه با مهدی تاج پیش از سفرش صحبت کردم که صحبت‌های خوبی هم بود. تا جایی که فهمیدم، قرار است اتفاقات خوبی برای تیم ملی رخ بدهد.».

اما سؤال اینجاست که اتفاق خوب از نگاه بیرانوند چیست؟ اینکه ویلموتس از جمع ملی‌پوشان جدا شده و به دنبال سرنوشت خود در کشور‌های دیگری برود، تقریباً قطعی است. حتی مسئولان فدراسیون فوتبال نیز روی این موضوع صحه گذاشته‌اند ولی اتفاق خوب چیست؟ آیا منظور بیرانوند، قطعی شدن حضور برانکو روی نیمکت تیم ملی نبود؟ بیرانوند ۳ فصل با برانکو همکاری داشت و رابطه‌شان همیشه در بالاترین سطح ممکن بود. برانکو همواره حامی بیرانوند بود و حتی وقتی احساس کرد جدایی به قصد لژیونر شدن به سود این بازیکن است، به او اجازه داد پرسپولیس را ترک کند، اما در نهایت، این اتفاق رخ نداد.

با توجه به اشاره‌های بیرانوند، احتمالاً منظورش همان حضور برانکو بود و اینکه تاج، خبر توافق با برانکو را به بازیکن شماره یک تیم ملی داده است.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها