کد خبر : 33516

بمب آتشین پرسپولیس را بشناسید (عکس)

بمب آتشین پرسپولیس را بشناسید (عکس)

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حملۀ خود به سراغ سوپراستار فوتبال برزیل رفته است.

به گزارش ورزش 11 - باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی جونیور براندائو چند مهاجم را به گابریل کالدرون معرفی کرد. شنیده شده، لینادرو دامیائوی برزیلی یکی از مهاجمان مدنظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی جونیور براندائو است که در حال حاضر عضو باشگاه کاوازاکی ژاپن است. قیمت این مهاجم در حال حاضر در سایت ترانسفر مارکت 2 ملیون یورو است هرچند قیمت‌های بازیکنان در این سایت خیلی قابل اعتماد نیست. این مهاجم ۳۰ ساله در فصل جاری در ۲۰ بازی ۹ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده که برای یک مهاجم آمار بسیار خوبی است.

دامیائو غیر از کاواساکی، سابقه بازی در تیم‌های اینترناسیونال، سانتوس دارد و در سایر دوران بازی خود به صورت قرضی در تیم‌ها حضور داشته است. او به صورت قرضی در باشگاه‌ها کروزبرو، بتیس، فلامینگو و اینترناسیونال توپ زده است. لینادرو ۶ بازی در تیم المپیک برزیل در کارنامه دارد که ۶ گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن در تیم بزرگسالان برزیل هم در ۱۷ بازی موفق شده ۳ گل به ثمر برساند. این مهاجم برزیلی در مجموع در رده باشگاهی تا الان ۷۹ گل به ثمر رسانده و در هر تیمی که بوده موفق به گل‌زنی شده به جز بتیس که تنها ۳ بار برای این تیم به میدان رفت. گفتنی است، باشگاه پرسپولیس به شدت به دنبال جذب یک مهاجم گلزن برای نیم‌فصل دوم است و این مهاجم برزیلی و شناخته شده یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیسی‌ها و البته گابریل کالدرون آرژانتینی است. باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و چه مهاجمی به پرسپولیس می‌پیوندد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها